BimBim svart skp/vit Kh
Söt
Vilken vacker tös & otroligt fin teckning
Supergullig! Älskar skp/vit :P. Tror att hon kommer få söta ungar i framtiden :)
//Caisa B

Ojoj, hur fin som helst! 
Åh vilken fining! svart skp/vit är verkligen en fin färg. Skojigt med en kh också :)
åh lilla BimBim :) hoppas ni kommer trivas med varandra! :D

Jaså, du har också skaffat dig en liten "padda". 
Hon e jättefin!
Tack allihopa jag är jätteglad över henne, och hoppas att hon får fina bebbar framöver. Men först och främst så ska hon ju vara en liten goding som ska få massa kärek och pussar!
#7 Tack för en så fin tjej
#8 Tack, Ja, måste erkänna att jag först fick upp ögonen för paddor tack vare Atlas syrra:)
Grattis grattis, så otroligt fin hon är!

#9 Hihi… ja, Afrodite är ju min lilla ögonsten. Jag hade planerat att para henne nu i början av mars, men jag vill försöka få ner henne lite i vikt först. Hon är ju en rejäl donna och har väldigt lätt för att lägga på sig lite för mycket (precis som matte). 

Nej men vilken sötis du har fått hem! 
#11 hihi, ja ta en kull på henne, hon är ju så fin:)
#12 tack:)

Jätte gullig tjej

Så läcker!
Gillar paddor när det gäller katter också…

Vacker!!!!!! 
åh jättesöt! :)
Tack:) Hon är lite blyg men det ska vi allt ändra på:)

Jag skulle också vilja ha en liten paddfröken…

Hon var verkligen fin.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
#19 det förstår jag, de är underbart fina!Jag har tittat ett tag efter en skp med vitt men inte fören nu hittade jag "den rätta":)
#20 tack, matte är så stolt!
Min lilla stumpa har nu bott här en vecka i morgon. Hon var så skraj så skraj när hon flyttade hit. Men vi har jobbat massor på att lära känna varandra och det har gett utdelning:) Hon börjar redan bli en riktig mysis som gärna vill ha sällskap och bli lite klappad. Det är just själva lyftet upp i handen som är otäckt nu.
Bara måste visa vilka fina bilder jag lyckades ta ikväll
åh så stor och fin hon har blivit :)
Vilken skönhet! ^^ jätte fina bilder
#25 ja hon växer så det knakar:)
#26 tack
OJ! Vad paff jag blev idag. BimBim som var gas´nska rejält rädd när hon flyttade hit för en vecka sen gjorde plötsligt en redig total-vändning ikväll. När jag sträckte ner handen så kom hon springande och hoppade upp i handen och började klättra upp för armen. Glädjen och kärleken var total
vilken jätte fin hamster!! och som sagt en jätte fin teckning hon har! :D <3
gud vilken skönhet<3 hon är superfin liten skp :)
Gullig ^^