Krulliga får!!!
Jelly Bean (choklad lh/rx) och Englatassens Q-Tip (Sobel b.ö lh) (BIS Senior 4 SM-08. CERT. BIM)
Tror minsann att min underbaraste Q-Tip äääääntligen fått till det… Pröva ju flera ggr med Truly men det tog sig aldrig… Hoppas hoppas
Än en ggn gör jag en svartbaserad/cremebaserad parning men mamma har cremesyskon så jag hoppas ju att få brunörade soblar i rex ifrån denna kombo… å framförallt vackra bebisar med stooooor storlek….
Här e mamsen först!!
hoppas att det tog sig, jag vill såååå gärna ha en sobel bö rex…. Operation övertala har börjat
!
#1 Lycka till 
Hoppas det tog sej! Dom kommer bli sååå söta!!
#4 haha tack
#7 Å, vad härligt! Hoppas på massor av krullisar! 
#7 fiiint krull!! o vad fluffig hon e :D
Vad roligt, hoppas att det kommer många söta små krulltottar! :)
Åh du vet inte hur hårt jag håller tummarna här! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Ett mycket vackert föräldrapar må jag säga :D

Vacker
är det bilden eller är mammsen prickig på magen? 
Lycka till, här håller vi alla tummar och tassar, det vet du!
Bra parning och nice timing! 
Fina djur kommer få fantastiska små bruning barn!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Nähäpp…. Bönan brunsta om igår så nu ger jag nog upp med min fina Q-Tip… han e säkert fertil å så men han har ju inget intresse av att fortplanta sig på ngt vis… han e en konstaterat GOSSEGRIS i stora hamsterformat… helt enkelt… bara att acceptera… men sorgligt… han boktavligen gossetrycker sin kind mot honans kind å lägger sig ner bredvid… SUCK….
Så då fick hans halvbror E:s Ultra Najs (Q-Tips halvbror, de har samma mamma Stepla) som e en sobel brunörad oxå fast DOMINANT SPOT ODD EYE, göra sin premiär…. Han visste precis hur man gör kan jag ju säga!! Här e en bild på han som bebis…
#16 nej gud vad tråkigt :(, Q-Tip e värkligen jätte fin :)
Jamen detta blir ju nästan samma parning…. förutom att de då blir prickiga bebisar!! 
#18 prickikorvar är ju underbara :D
Lägg ut en bild på pappan nu han är ju fet som en iller har jag hört! 
/Anders
#20 *lol*
#16 Var de dom som låg å myste på en bild i Månadens hamster tråden? 

Åh! Om en choklad ds hona kommer, boka mig då :D när beräknas födseln? :D
Jag ska kolla hennes brunst imorron lördag så får vi hålla tummarna!! Jag säger till här hur d går!!
Om det tog vid första parningenen så ska hon föda torsdagen 5/3.

#24 Ah, då håller jag tummarna stenhårt! :D
Jag ska kolla Inis brunst natten till Söndagen, så blir hålla massa tassar och tummar i helgen!
Ja, gör det :)
Ingen brunst igår!!!

:D hoppas då! Här var det ingen brunst inatt heller!

Vad spännande Marie!! :D
// Nathalie
Åhh vad roligt! :)

Håller tummarna för många söta krullisar!

Visst har hon många goda bullar i den ugnen! ;)
Kom på att om min hona också är dräktig, kommer hon få dagen efter din hona! :D
Vad spännande Emilia!! Ja på torsdag den 5 e d dags för prickarna att komma å jag vette 17 för så här tjock hona har jag nog aldrig haft, å så fort efter parningen hon blev stor sen då!!

#34 Jösses! Då blir det nog en stor kull! :D
Vet inte om min hona blivit dräktig eller inte, då hon har brunstat till och från :(
Parat om henne 3 gånger nu och ska kolla brunst i morgon.
Även om hon brunstat har hon gått upp i vikt, väldigt skumt! Får väl se om det kommer småttingar här någon gång oväntat :D
Vilken tjockis! det har ju inte alls gått många dagar sen hon parades! Det blir hamstrar åt oss alla
haha!
#34 Ja du, eftersom du sa vet sjutton så blir det nog sjutton knoddar! 
Grattis! 

Har det kommit några små idag tro? :D
Lika krullig som alla får här på gotland :O! haha hoppas dom kommer ida! :)
Jamen visst kom d som väntat igår torsdag e.m!!! Mamsen e exemplarisk å ligger hos dem heeeela tiden, precis som hon inte gjort annat…
Tjoohooo vad spännande d blir att se vad som kommer… STORA djur lär d ju bli i alla fall, båda föräldrarna väger över 200g utan att vara feta (inte så konstigt kanske att mamman var såååå enorm innan hon födde)

#41 Nämen grattis! :D
Duktig mamma också!
Nu kommer den otåliga tiden att invänta färger och deras utveckling ;)
Tack!! Jamen 5 dgr svischar snabbt förbi!!
Vad kul, vi ska snart ta en till kull och de är så söta när de kommer ut ur boet :D

Vad spännande det ska bli! Kan knappt vänta på att färgerna ska börja visa sig! :D
// Nathalie
Har du ngn aning om hur många dt e?
Det ska bli jätteroligt att se hur dom växer :)
#45…. Visst e d?? Rena juafto… hehe.. får vi se om man finurlat rät el om man hade helt käpprätt fel… bara ngra dgr kvar å sen ska ja kolla…
Grattis Marie till kullen. Får hoppas att det blir många prickisar
Jättegrattis till krullisarna! Blir spännande att följa detta verkligen! 

Åååh, vill ha choklad ds :D trodde aldrig du skulle få det! :O
Klart!!
Ser ju ut som 2 där!! Den ene som e mest prickig har en stor rund bläsprick mitt i pannan!! Dunder häftigt!!
Tror snart man kan konstatera att cremebaserade dsar oftast blir överspottade, till skillnad från svartbaserade å nfar….
Åh vilka sötisar! Kul med choklad ds! :D
Ja, jag börjar också tro att alla cremebaserade dsar blir överspottade. Jag fick ju 6st spottar i min kull varav bara en blev överspottad, det var "såklart" cremen.. och nästan alla cremebaserade dsar jag sett har också varit överspottade.
Choklad ds snyggt!
Grattis igen Marie! 
Grattis :D va söta!

Grattis till Kullen
Ds:arna var ju så himla vackra

Så söta! Och givetvis dominans av hanar ;)
Japp!! Det e standard här hos mig…. hihi…

Choklad-ds är ju helt underbart!!
En Ds hona å en Ds hane tingade!

åååååååå alla är ju så himla söööööta :D

Vilka små sötnötter! :D Är Zipper rex eller har han bara lockat håret lite för att vara fin på kortet kanske.. thihi.. :)
// Nathalie
Gud så fina spottar!
Är alla ds tingade?

#76 Sist jag hörde så var alla tingade! :)
// Nathalie
#77 Attans! 

#78 Kommer säkert fler när du minst anar det! ;) hehe!
// Nathalie
#79 Haha, det gör det säkert xD
#75… nej då inga bidde rex, men de e ju direktbärare nu !!
#76… ev. kan en ds pojke vara till salu… köparen fundrar fortfarande på det… hör av dig om det e intressant vännen!!
Jag själv behåller naturligtvis honan som bara blir finare å finare å hon har fått det orginella namnet ZEROBUG
#81 gud, jag e så sugen!
Har alltid älskat choklad ds…