Snacks till din hamster
Jag ska till stan snart och köpa lite Sand åt min lilla Melman. Jag hade även tänkt att köpa lite snacks åt honom, han har bananer och pressade ärtor och självklart hamster mix. Men i alla fall, vad brukar ni ge eran hamster för snacks? 
Bananchips:D stoor favorit:)
rödbets puffar tycker mina om:)
Okejokej:D tack så mycket:)
Torkade nypon, hundgodis som brukar finnas i lösvikt bland hamstermaten, torkade bananer, torkad morot, torkade ärtplattor, torkad persilja, tutti-frutti blandning, råttpellets, små majskolvar (kan även poppas) m.m.
#2 Rödbetspuffar?
Jag brukade köra med puffat ris då det alltid fanns hemma. Men snacks, jag gav min hamster nästan aldrig något snacks, la in några puffar när jag hade städat bara, och dom tog snabbt slut. Jag gav min hamster det mesta jag kunde hitta hemma, så det va inget som va spec sådär..
min äälskade jordgubbar , :D
Tack så mycket:)

Keso brukar jag sätta på fingrarna ibland och han älskar att slicka rent mina fingrar(efter det bits han inte längre slickas bara när man stoppar in handen)

Jag brukar mina frukt och torkad frukt, ärtor är mycket populärt.
Torkad annanas!
Min hamster är helt galen i det! :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
tack så mycket:D
Min hamster äter tyvärr inte torkad frukt men däremot yoggidrops ;) *smaskens säger dom*
Härhemma är favoritmaten banan, den kommer på delad plats med fryst hackad spenat som är förvälld (som jag tinar upp innan förstås).

Min hamster är helt galen i russin men ge inte för många för då får dom dearee

banan , torkade frukter helt enkelt :)
Torkad banan och keso är mina hamstrars favoriter :)
// Caisa B
Mina får det mesta som finns att köpa i djuraffären i lösvikt :) Dock inte så mkt och inte varje dag :) Och så får dom makaroner, ärtor, majs, ris och broccol varje dag :) Sen sallad och äpple nångång ibland.

mina älskar keso, banan, sockerärtor, majs, vanliga ärtor, ris! Och massa annat frukt o grönt :)

majs och ärtor sen har jag ett slagt hårt godis som ser ut som dinoraurier som de älskar. man hör hur det knaprar hela tiden i buren efteråt :D
kräckers, hundkex :)

kattmat…får nån kula i veckan.
TACK!:D