Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 870 ggr
[GeeGee]
0

Hamsterboll

Hej!

Ja, det var en enkel rubril och jag undrar helt enkelt hur man vet om sin lilla hamster tycker om bollen eller inte att springa i.

Totte kan vara jättesprallig men direkt när jag sätter ner honom i bollen så brukar han vara väldigt still, tvätta sig lite, lyssna och sedan går han lite.

Tror ni att han vänjer sig vid den och kommer på att man kan springa omkring som en dåre, eller tror ni att han tycker dne är läskig? =D

smiff
0

Han är nog lite ovan bara ^^ Min Dvärg hamster var också sådan.

Sara87
0

Om han verkar lugn i den å liksom efteråt inte är helt hyperstressad så tror jag att han åtminstone accepterar den.

Två av mina förra töser klarade inte av bollen. De var så stressade efter en liten stund när jag tog ut dom, nån av dom kissade även i bollen så den stank apa! Så den va bara att glömma till dom.

[GeeGee]
0

#2 Ajdå! Men nej så är Totte inte alls. Nästan som att han tycker att det känns så säkert att sitta där så att han bara sitter och tar det lungt och typ slappar =D

Sara87
0

#3 Då verkar han ju känna sej helt ok trygg i den åtminstone :)

Nusse123
0

Som alla redna sagt så är han nog ovan och han verkar trygg i den…Skrattande båda mina hanar jag haft/har  har gillat/gillar att springa omkring i bollen, bollen är lös (sitter alltså inte på ställning) så det kan ibland se roligt ut när dom försöker ta sig in på olika ställen där bollen är för stor för att komma inTungan ute min hona är dock så otroligt liten (var minst i kullen) att hon inte kan få bollen att rulla, så otroligt söttKyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster