Energi av bananchips?
Hej jag var och köpte bananchips till min hamster i djuraffären.Hon hade aldrig smakat på det förut så jag tyckte det kunde vara roligt att testa.Så när jag kommer hem ger jag min hamster två bananchips inte så stora så helt plötsligt springer hon fram och tillbaka i röret jag trodde nästan att det var något fel på henne men efter en kvart slutade hon och gick och la sig.så jag undrar om dom får mycket energi av bananchips.

Kan ju vara fruktsockret men jag har aldrig märkt nått konstigt med mina då det ätit det
Hihi, jag tror åxå det är mkt energi i bananchips.. Gav min nya och sen när jag skulle ta upp henne sen på kvällen var hon som en tvål och bara gled ur häsnderna och sprang som sjutton xD
Jag har 2 hamstrar, en hona och en hane. Hanen blir tokig av bananchips och kan springa nästan en hel timme i hjulet utan att vila, sen bara lägger han sig i hjulet och somnar. Honan däremot tar bananchipset, stoppar in det i kinden och somnar, fast jag har ju i och för sig lite knäppa (men söta) hamstrar, så det är väl inte så konstigt :P
MVH Caisa B

Ok bara undra för det verkade konstigt.