Phoebe :D
Nu har lilla Phoebe kommit hem :) hon kommer från Linda3046 här på HIF.
Jag fick henne redan i Lördags men jag har varit sjuk så det e först idag jag lägger in tråden :)
En svart Dom spot flicka. Hon e en riktig lurvtuss och hon har växt jättemycket sen jag fick henne :o
Har inga bilder på henne en men jag ska bildbomba er sen :D hihi
Det ser jag fram emot :D
grattis, fast jag har ju redan grattat ;) *längtar till bilder*
kram
Kul :) vill se bilder!

Vad roligt att en av Tittes ungar hamna hos en här på hif så att man kan få följa henne! ;D
// Nathalie
Grattis till din nya hamster. Längtar tills bilder kommer. 
Va roligt!! Ser framemot bilder å krya på dig!!
Ser framimot bilder på sötnosen! Kul att hon har vuxit mycket :)
Grattis! Ser fram emot bilder på henne.
Vad roligt! Grattis :)
Ja ikväll kommer det bilder ^^

Grattis! Syster Merkurius (också svart d.s) vinkar här hemifrån.
Nepp, jag ljög, hon stensover.

min lillebror har en hamster som heter Pheobe hon är svart KH
Nu har jag bilderna så nu ska jag bara fixa in dom i min seeega dator -.-
Kan ngn Medarbetare göra dom stora istället? det här e jätte jobbigt -.-
Om ni inte vill se alla dom bilder som inte blev så bra så är jag klar nu :)

Helt underbar! :) och vad hon växt till sig!
Ja, hon väger 80 g :)
Vilken söt en! 
Tack :)
Vilken söting :)
jätte sööt!, har du fler bilder som blev bra?

såg henne när linda var ner å lev de små söta ulltussarna.
de var riktigt söta å välpälsade.
Åh så stor hon har blivit! :) Älskar det vita som sticker upp på halsen, så läckert! Hade hon varit en kille hade det nog varit hon som fått stanna, iof tror jag hennes teckning gör sig snyggare på en hona som inte är så långhårig ^^
Vilken söt tös! :) Ser ut som en svart ds, bara det att spotarna hamnat på magen :D
#19 vilken rund magen hon hade där^^

#21, riktigt fin!
#31 hon är svart ds 
Jo hon är verkligen en stor tuss :D jag ska lägga in lite fler bilder när jag tagit dom ;)
Tack till den som förstorade bilderna :)
#34 Jaså! hihi, trodde hon va Svart vitmagad ;D
#35 Ja, det skulle man lätt kunna tro :P Pappa Titanic ser likadan ut^^
#36 Ok :D
Hon fick ett litet aggression anfall… Jag skulle plocka upp henne från golvet och då började hon skrika på mej… :/
Det var lite läskigt… Vad kan det bero på?
Har ingen anning, ända gången jag hört en hamster skrika är när Eowe fastnade med benet i tvättkorgen. :/ Hon kanske inte var beredd på att du skulle plocka upp henne? Var det första gången hon var ute?

Låter som om hon blev rädd och skrämd. Hon kanske inte såg dig komma?
Min favvis
Antingen blev hon rädd eller oxå var det en protest, har haft en hamster förut som var vältalig när hans vilja inte gick igenom.. muttrade och pratade mycket när matte skulle sätta tillbaka honom i buren…om de inte varit ute så mycket tidigare så kan de bli överexalterade och då reagera ungefär som du beskriver, då de kan vara lite osäkra i den nya miljön som inte luktar välbekant…var säkert en engångsföreteelse, de flesta ungdomsfasoner växer i annat fall bort.
Åh! Vilken söting :*

A´sså såååååååå sööööööööt
Det var det att hon stod på bakbenen och verkade hota mej lixom… jag fick upp henne mot hennes vilja och då skrek hon ännu mer.
Det slog mej att hon kanske gjort sej illa… Tänkte att jag ska få henne helt tam innan jag börjar släppa ut henne.
Det är lite olika varför de skriker, ibland är det för att de är rädda, ibland bara humöriga. En av mina hanar skrek jämt förut. När han fick mat han inte ville ha, t.ex.
Och alltid när han fick näsduk. Mina får ibland varsin hel näsduk att själva ha sönder och bädda med som de vill, utöver toa-/hushållspapper. Onslow han skrek när han fick den, skrek om man tog bort den, och gick ofta omkring med ett hörn av den i munnen och resten över sig som om han lekte spöke. Och skrek hela tiden, tills han bäddat klart. Han är dock den klart värsta gaphalsen jag haft, fast nu gör han det inte alls längre.
#45 kräsen.. xD
Jag filmade henne under sitt lilla anfall, ska se om jag kan få upp den
Vad fin hon är. 
Sötnos 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är hennes aggressions anfall… filmen är åt fel håll men ni överlever :)
#54 :S lebbigt, dom pratar ju så men inte attackerar typ som hon gjorde på din arm….:/
aa…:/ gick och hämtade en trädgårds handske sedan och plockade upp henne och det tyckte hon inte alls om…
Hon är ju i och för sej lugnare nu… har inte testat att ha henne på golvet igen sedan detta utan jag ska nog få henne helt tam först…
#56 aa låter bra och få henne helt tam först :).
#54 Det verkar som vanligt "bebismupp" bara. Att flytta hemifrån och upptäcka nya saker är omvälvande för små hamsterbarn. Så tror absolut inte du behöver oroa dig, Bulba!
Jo jag tror som Barabaz, det såg ut som hon var lite instängd också. Jag skulle nog också vänta med att ha henne ute, fast jag brukar iof vänta ganska länge innan de får springa ute i alla fall :P När jag hade Irror ute tidigt så fick han konstiga ryck och kunde hoppa till helt utan anledning även när man stod långt bort och iakttog han o_O
Det är nog något sådant… Hon är betydligt lugnare nu men jag väntar för säkerhetskull ännu längre med att släppa ut henne igen 
Hon har precis upptäckt gallergnagning och det tycker hon är riktigt roligt 

Syrran Merry här hemma var ute och sprang tre dagar efter att hon kom hit. Hon är hur cool som helst. Hennes nya hobby är att jaga chilla-svansar som studsar förbi. Och det tog bara några dagar att lära henne komma springandes när man knackar med fingrarna i golvet.
#61 men vad coolt, hur lär man dom det? mina hamstrar behöver nog kunna det, dom springer under burån och kommer inte ut >.<
#63 hihi, du menar 62 va? För jag har aldrig hört talas om nån som vill lära sin hamster att gnaga galler ;)
#64 *hehe* Nä, det brukar de vara naturbegåvningar på.
#64 hahaha ja jag menade 62, det lät nästan som om jag ville lära mina att bita på galler xD

#63 hihi, lära gnaga galler :) låter lite kul bara *hihi*
Hon har gått upp i vikt nu och väger 102 g. Tycker det är en bra vikt :)
Orkar inte lägga in fler bilder nu men det kommer nog såsmåningom :)
#65 Exakt :)