Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1421 ggr
Nitapitabrod
0

Dålig hygien.

Hej min hamster hon har väldigt dålig hygien.varje gång man tar upp henne ser man en stor klump med spån på hennes könsorgan och det luktar jätte illa, så vi får nästan tvätta henne.

Hon har något fel på bakbenen så hon släpar med benen lite grann men det är inte nytt.

Tack på förhand skridsko tokig tjej

Zheverez
0

har hon inte diare då å inte hinner tvätta rent?

har du gett nåt nytt hon inte tål?

[BARABAZ]
0

Jag tycker det låter som om hon är sjuk. Ta henne till veterinären.

Nitapitabrod
0

ok jag ska prata med min mamma

Glad

chocomian
0

Bra! :)

Meddela här sedan gärna om vad de sa hos veterinären :)

Nitapitabrod
0

det kan ju dröja en liten stund innan jag kommer  till vetrinären för jag har fullt upp nu men meddelar så fort som möjligtGlad

Curlys
0

Tycker också att du ska ta henne till en veterinär. Helst så fort som möjligt. Lycka Till!

kajsa_karin
0

Borde ju vara första prioritet även om du har mycket.

Ursäkta påhoppet.

MickiRosa
0

e hon gammal?

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

aida97
0

asså det kan bero på lite träning liksom om hon inte har diarré så kan det ju vara så att han  inte tvättar sej själv ofta tips ring vetten ;) hoppas d går bra

Nitapitabrod
0

#8 hon är född i juli 08

Nitapitabrod
0

mamma sa att vi inte skulle ta henne till vetrinärenRynkar på näsan

UlrikaD
0

#11 Varför?

Nitapitabrod
0

Hon tycker att det bara är en hamsterRynkar på näsan.men hon har börjat tvätta sig bättre nu men luktar fortfarande illaFlört.

Lovizaa
0

ring till veterinären ist då om du inte får åka dit.. :/

Curlys
0

Jag tycker du ska be din mamma att ringa till en veterinär och fråga va de tycker att ni ska göra.

Lovizaa
0

ja, hamstrar är inte mindre värda än andra! (tkr jag iaf)

Curlys
0

#16 precis!

Ebba-A
0

Försök övertala henne att boka tid hos vetten.

Hamstrar är också individer precis som hästar, hundar, katter mm. Bara för att dom är mindre är dom inte mindre värda. Dom kanske bara kostar 150 kr, det finns folk som hellre låter djuret dö och köpa ett nytt istället för att ge veternärvård och kunna rädda djuret för att veterinärvården kostar tre gånger så mycket som en ny hamster.

Värd på Choklad iFokus

Nusse123
0

#11 jag skulle ha sagt att du borde tjata mer om jag inte visste hur mammor var… dom ger sig inte så lättFlört

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Curlys
0

Hur går det?

Lovizaa
0

#18 MM, min "kompis" gav bort sin dvärghamster till sin kompis när den var sjuk för hon "ville" inte till ta den till vet. :/

Curlys
0

#21 Det var ju inte så snällt att ge bort en sjuk hamster. Tog kompisen hamstern till en veterinär sen då?

Lovizaa
0

det vet jag faktiskt inte… :O

Nitapitabrod
0

Vi har kommit fram till att hon nog inte tål morot men tack så mycket för all hjälp!!!!Skrattande