Nalas "do day"
Under detta dygn så kanske Nala får sina ungar :D
är jättespänd:D hoppas allt går bra.

*håller tummarna* :)

Spännande!

Nu håller hon på och boar som bara den efter att jag har gett henne extra mycket bomaterial så kanske kommer de snart :D

jag har bara en fråga, hur lång tid tar själva "förlossningen"? :D

Spännande :) Min hona ska ju ev få nu på Lördag :o
Vad roligt! 

#5 jaha vad kul.:D önska henne lycka till :D

#7 Detsamma! :) men med min otur känns det som om det inte blir några alls :(

haha ja de är experter på att luras. Nala gick tom förra gången men nu hoppas jag på att hon har några bebisar i magen som ploppar ut :D

#9 Ja, verkligen! Vad kan det bli för färger? :)

Vad spännande! :D
// Nathalie

Nala är offwhite sa kh och pappan är svart ba rex kh. Nala är troligen skp också. Man kan tydligt se fläckar men jag är inte helt säker. hennes mamma var dold skp så vi får se om några ungar blir skp då är ju nala det med ;) men det kan nog bli lite olika:D hoopas på många rex:D

Vad fin hon är, längtar till ungarana! :D

jag med ! :D hon har boat jättemycket nu! så jag håller tummarna så hårt att jag snart får skavsår :P
#15 haha aaa, det är alltid spännande natten då dom ska föda :P

Pappa Leo har ju gett fina ungar tidigare! :D
// Nathalie

si :D han är en riktig gosig en också :D vil nästan inte ge tillbaka honom :P fast det måste jag ju ! :) haha : D ett stoooort tack till Eva som lånade honom till mig :D

#18 Ja det måste du ju annars blir Eva ledsen! :P thihi..
// Nathalie

Ja jag skojade ju bara:D men han är väldigt gosig. otroligt lugn och fin! :D hoppas bebisarna ärver det D: nu ska jag titta till nala hur hon mår :D och om det har hänt nåt :D

*håller tummarna extra hårt* ;)

hon sover tror jag men inga pip än i alla fall. Kanske under natten då …hopas det!:D

hoppas de små ploppat ut nu.
första dygnen kan de vara rätt tysta så lita inte på att du ska höra pip ifrån boet.
en förlossning kan ta allt från 10min till några timmar beroende på kullstorlek,värkarbetets styrka osv precis som för oss människor.

Hänt nåt under natten?

japp sex ungar har det kommit:D titta i tråden:äntligen! nalas ungar har kommit!:D
Fortsättning här: Nalas kull