Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1427 ggr
Bulba
0

Min Hamsterhylla :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på min hamsterhylla jag byggt själv (med lite hjälp förstås men det är ett hemmabygge ^^)

Hyllplanen är special beställda från Elfa. Likaså korgarna längst ner.

Jag har satt fast hyllplanen med hjälp av träklossar på vardera sidor och sedan har jag bara lagt på hyllplanet. Ett hyllplan sitter fast med speciell gips skruv för att det ska hålla. Resten är fästa med vanlig skruv i reglar.

Måtten på hyllplanen är 95 cm i bredd, 65 cm i djup och 3,5 cm i höjd ^^

Denna hylla funkar helt utmärkt och korgarna under är perfekta för att förvara mat, småprylar och annat som ska vara lätt att komma åt. Skrattande

Nu fuskade jag ju lite eftersom jag hade en liten "in grej" i mitt rum som nästan var som gjord för denna hylla ^^ inte så lätt att göra en sån här hylla om den inte sitter mellan två väggar :)

Hoppas endå att ni blev lite inspirerade :)

nonisaga
0

Det där är så snyggt! >.<

UlrikaD
0

Kanonsnyggt ju!Skrattande

Bulba
0

Tackar Skrattande tog bara ca 1 dag att bygga :)

chocomian
0

Det såg väldigt organiserat och prydligt ut :)

Bulba
0

#4 det ser inte alltid så där snyggt ut Oskyldig

Curlys
0

Tjusigt!

Molle08
0

snygg och tjusigt och mycket smart!

Imasy
0

Smart! :)

Ser ut som att du byggt hyllorna på ett litet utrymme som är svårt att möblera/använda till något vettigt?

bblomquist
0

Piffigt! det är en riktigt smart ide. Óch vilket läge! Jätte fint :) Sådär skulle man ha haft här! haha.. :P

jacob77
0

Väldigt snyggt!

vekan
0

Vad fint du har ordnat! Glad

smiff
0

Snyggt och prydligt, precis som jag vill ha det! xD
Min guldis här hemma står på köksbänken ijämte spisen så när man lagar något gott så kommer det ut en sniffade hamster ^^

Millie
0

Så fint :)

Bulba
0

#8 Jo, precis. Jag visste inte om jag skulle putta in en garderob där eller låta hamstrarna ha sin egen hörna men jag är helnöjd Skrattande

MangoPeperoniOwner
0

Vad fint och smart! Glad

Sara87
0

Riktigt snyggt :)

Bulba
0

Tack Skrattande

hidianan
0

Snyggt! :)

petuina
0

Tjusigt!

Akta så dom inte äter på priserna!!!

Bulba
0

#19 Försent Flört Nejdå, det är bara laban som gillar att smaka lite på sina rosetter :)

[findusen]
0

rikitgt fint =D

Rajamaja
0

Skoj precis så där är jag också på G med att bygga till mina småttingar, för nu står de mitt på golvet och tar upp plats.

[Popcorni]
0

Det var en smart och bra lösning! :)

petuina
0

#20 haha vilken tur!!