Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 744 ggr
smiff
0

Tussi!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tysker ni om min nya bomulls tuss då??

( Mamma tyckte synd om mej för att jag inte slutade gråta för Smilla så hon var och köpte en liten Tussi )

Usch, det jag inte gillar med nya hamstrar är när man ska börja ta i dem.. Det är värst.. Det är då man blir biten om man råkar göra fel Obestämd

chocomian
0

Kanonfin liten tjej! :)

Bara ta det lugnt med henne och vänj sakta, så brukar det fixa sig :)

smiff
0

# 1 ang. Smilla.. Jag tror faktiskt inte hon var frisk när vi köpte henne.. För hon var hur lugn som helst och när jag fått hem henne så typ gick hon nästan och la sej å sov med en gång?? Tussi sprang runt som en idiot i buren innan hon lugnade ner sej xD Och hon kommer bli en sån dära " Hjul-Fnatts-Hamster " Lite långhårig är hon.. Hon har typ långa hår i rumpan ^^

Pappa ville att den skulle heta Bomull, mamma tyskte Tussi som det blev och min storebror tyckte Snöboll jag tyckte strössel men det blev tillslut Tussi ^^

chocomian
0

Det är mycket möjligt att hon var sjuk ja redan innan ni köpte henne, sådant som tyvärr man kan få ta om man köper de från djuraffär :\

Hehe det är inte lätt det dära med namn ;)

Sara87
0

Jättesöt liten Tussi du fått :)

Jag kan också va lite orolig inför den första hanteringen av hamstern. Men tar man det lugnt å låter hamstern lära känna dej på sina villkor så brukar det gå bra :)

MangoPeperoniOwner
0

Jättesöt! :)