Till minne av...
Ja, jag hade den oturen som fick åka in med Smilla min guldis till djursjukhuset p.g.a. hon hade en stor knöl i sidan.. Det visade sej bara en tumör i levern och fick ännu mer otur att veterinären rekomenderade spruta =( Så hon inte skulle få lida =( Jag är ju en sann djur vän och ville absolut inte att min älskade lilla Smilla skulle få lida mer så hon fick åka till hamster himlen och hon ska få en egen plats i vår trädgård här hemma =(
En dikt till Smilla
Du var glad, du var grå, du var den sötaste jag kunde få.. Men en dag du fick en konstig knöl.. Jag blev jätte orolig! Jag ärlskar dej så mkt kommer aldrig glömma dej! Du ska få mitten av mitt hjärta och sprigas ut över hela mitt hjärta kommer aldrig, aldrig någonsin glömma dej! Å min lilla älskling du ska inte vara rädd du kommer träffa fler hamstar i hamster himlen.. Du kommer ej vara där ensam.. R.I.P. Smilla <3
Ni ska alla veta.. Att vänta på hennes sista spruta är det värsta som finns! Absolut inget roligt att vara med om..
.: Till Minne Av Smilla :. 11 / 3 - 09

Beklagar verkligen…men skönt att hon inte lider numera, man får tänka så… hon mår bättre nu :)
Vila i frid lilla fina Smilla <3

Tråkigt :(
Nej jag vet "smiff". Det är hemskt att sitta där och bara vänta på att ett djur ska få sin sista spruta. Det är det värsta jag har varit med om någonsin
Förstår inte att man kan bli ledsen för ett sånt litet djur?? Men fattar inte att man älskar det så när det sitter framför näsan på en.. Men när det väl är borta förstår man hur mkt man verkligen älskade det.
Trodde jag skulle dö av deperssion när min foderhäst flyttat.
Och nu min lilla Smilla också..
Vad tråkigt :(
Men du gjorde ju det rätta för henne endå.
Åh, vad synd att det gick så dåligt. Lider med dig, fast su ska vara glad över att du tog stget och avlivade henne.
Vila i frid lilla Smilla.
Värd på Choklad iFokus
:( Sov gott Smilla.
Beklagar förlusten.
Beklagar också sorgen, men vill samtidigt säga att guud vilken fin bild!
# 8 tack.. Bidrar med den bilden i månadens hamster.. Skulle vilja att hon vann.. Men det kommer hon nog inte göra :(
gud så tråkigt :( tröst kramar till dig!

Jätte tråkigt tröst kramar här i från

tråkigt när de går bort.
du kan ju trösta dej med att du gjorde rätt val.
jodu man sörger de små liven lika mkt som om de var stora men de är ju stora i en liten kropp.
de har stor vilja,stor nyfikenhet å sprider mkt glädje så nog är de stora allt på sitt vis.