Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 2848 ggr
Johannafia
0

Är hon verkligen dräktig?

Min lilla tjejja har inte tjockat på sig speciellt. Lite rund är hon men det kanske bara är jag som hoppas för mycket :P när brukar dom bli stora om magarna? bebbarna är beräknade den 2 mars. Hon verkar trött och sover för det mesta.

Royalz
0

Kan du ta en bild uppifrån på henne ? :)

Johannafia
0

Jag gör det sedan i eftermiddag :)

Johannafia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild 1

Johannafia
0

bild 2

Johannafia
0

bild 3

Royalz
0

Lite bulig ser hon allt ut :)

Johannafia
0

Hon är faktiskt buligare idag en vad hon var igår tycker jag :P det går fort :) hoppas hon är med bebbar i alla fall.

Tazzar
0

Hon ser lite bulig ut, du har ingen liten våg som du kan kolla om hon har gått upp i vikt? Glad

N-D-U
0

om du vet vad hon vägde när hon inte var dräktig så kan du väga henne nu, och se om hon gått upp (: men vi tkr allt hon ser lite knubbig ut runt magen :) Lycka till!

Johannafia
0

hehe det var bebbar i magen :) det var 7 stycken bebisar i boet första gången jag tittade och alla är lyckligtvis kvar! jätte söta :)

Royalz
0

Vad kul :)

Curlys
0

Kul! Lägg gärna in bilder på dem små liven!

chocomian
0

Grattis!

ja, in med bilder! :)

Lollia97
0

Vad skojj!

Gör gärna en bildtråd om kullen :)

Johannafia
0

Jag har precis flyttat in i min lägenhet, så hamstrarna fick vara kvar hos mormor för att slippa allt borrande och sånt, men hämtar hem dom nu i eftermiddag, så då ska jag ta lite bilder, lägger in dom senare idag :) Tror alla bebbar blir normalfärgade :P

Curlys
0

Aa kul! Väntar spänt på bilderna.

kajsa_karin
0

grattis

bblomquist
0

Väntar också med spänning att få se dom små liven. Vem är Pappan? :)

Trevligt trevligt att det kom bebbar! ;D

Millie
0

Grattis till kullen !

Bilder ? ;)

Johannafia
0

Finns bilder nu

N-D-U
0

Supergrattis till dig och den nya kullen! (:

ja, det är då sött med hamsterbebbar<3

Johannafia
0

1 vecka gammal

kajsa08
0

Tummen upp! Vad kul och grattis till de nya liven!

Tazzar
0

Grattis! Ser ut att kanske vara en silvergrå där? =) Vad är pappan för färg?

Johannafia
0

två möjliga pappor, den ena är choklad och den andra är en bandad Cinnamon(eller hur det stavas)

Curlys
0

Är hon parad med två st samtidigt?

Curlys
0

Då kan de iaf inte vara silvergrå då en av föräldrarna måste vara de för att bebbarna ska kuna bli sg. Vet du vad föräldrarna har för mer färger bakom sig? Ser ju nästan ut som om nån e bandad… är någon de så är de cinnamon bandad hanen som är pappa :)

Johannafia
0

Ja det är två möjliga pappor, men jag kan lova att det inte handlade om någon trekant, hehe. Den första hanen vart lite trött, han börjar nog bli lite gammal, så hon som hade min hona hos sig då tyckte dom istället skulle byta hane för att den första nu ska gå i pension istället.. lite svårt o förklara och det kan bli lite missförstånd.. Två möjliga pappor alltså, hehe.

Men kan jag utesluta att någon ska bli choklad?

vekan
0

Lycka till med småttingarna! Det kanske visar sig vem som är pappan när man kan se färgerna på ungarna. Glad

Curlys
0

Det ser inte ut som någon enfärgad på bilden.. sätt gärna in fler bilder.

Helena1978
0

Tycker mig kunna se några nf:ar och sg … en av dem ser ut att ha vita prickar.. lite svårt att se.. ta gärna någon mer bild.

Johannafia
0

okej det ska jag göra :) följ gärna bildtråden "Edith+7" Där uppdaterar jag med bilder så fort jag kan och där kommer ni att få följa kullen :)