Dejt sökes!
Nu söker jag en sista hane till Molly. Jag skulle vilja låna en Rex eller en Satin av något slag.
Molly är en Mink roan tjej på 10 månader som nu vill ha en sista kull. Senast hon parades var den 16/11 - 08. Hon kommer ifrån Obelix uppfödning och ger fina ungar.
Som betalning kan jag antingen ge dej en unge eller 150 kr (det priset jag kommer sälja ungarna för)
Jag kommer att registrera ungarna i SHF och SSF.
Du kan PMa om du har en fin Rex eller en Satin kille eller så kan du skriva här :)
Jag hade tänkt para henne runt den 18/3 beroende på när hon brunstar :)
Mvh/ sophie
Oh Molly var verkligen söt. Synd att man inte har en rex eller satin =/
#2 Molly är Tottes farmor^^
Sophie, en svart satin lh kanske? det passar bra tycker jag^^
#3 Haha…vilken tur att du sa det =D
#5 ja, nu fick du se snyggingen^^
#4 Kanske det du! men jag tror jag väntar lite :) Svart e inte så "spännande" xD
Vore kul om du hittade en satin kille. Satin är ju så himla läckert på vitteckningar :D
#8 jag trodde inte heller att den färgen var så spännande men eva/zheverez sa att vi kan få fina färger med svart om jag minns rätt :P
#9 Ja verkligen :)
#10 jaha, får se. Hur länge har du kvar honom hemma hos dej?
#12 Tills Tofflan vill para sig, typ en vecka till :).
Snygga bilder!! med snygg hamster på!!!!

Har du hittat någon hane?
Hoppas du hittar någon hane som du kan låna! :)
#7 vi har samma täcke ? (a)

Kajsa08 kontaktade mej sent igår kväll och jag har bestämt mej för att låna en caramell satin lh från henne :)
#17 mitt e köpt på Ikea i alla fall 
#20 sötnos, det blir nog en lyckad dejt!
Åh*smällter!* Vilken underbar hona! Kommer bli jätte fina ungar. Lycka till med parningen

Lycka till! Molly är en supersöt tjej ju.
#22 + #23 Taack! <3 tkr hon e underbar jag också! 
Molly har gett fin fina ungar, tex sötis Saga som bor hos mig nu. Jätte fin och underbart temprament, precis som mamma Molly
och såklart superduper goa o mysiga! :)
Oj, det kanske blev lite OT med bilden :/, sorry :P

caramell rex blir ju bra.
ska bli kul å se era ungar sen.
nu på fredag hämtar jag hem lille Kalle. Sen är det bara för "lille" Molly att börja brunsta