Uppfödare i Västernorrland?
Hej på er hamstermänniskor! Jag hoppas att det är ok att en råttmänniska har letat sig hit. ;)
Jo, till saken. Igår så fick jag och bror åka in till veterinären för att avliva familjens hamster. En högt älskad liten Alfred fick somna in.
Mamma tog tydligen lillens bortgång ganska hårt och har gått omkring och mumlat på om honom under hela gårdagen och i morse. (Jag är utflugen men fick ett telefonsamtal av pappa om det hela.) Pappsen föreslog att jag och bror skulle försöka överraska mamma med en ny liten sak.
Min fråga är om det finns någon hamsteruppfödare i Västernorrlands län alt. möjlighet till hjälp med transport?
Pga. mitt ganska så stora intresse för råttor och allt jag vet kring dem och djuraffärer så vill jag helt enkelt inte stödja den sortens handel med djur. Jag vet inte hur det är bland er hamsterfolk men hos råttmänniskor är inte djuraffärer skärskilt populära. Just därför är vi på "uppfödarjakt". Någon som har ngt tips?
Hoppas ni har överseende med mitt svammel. ;)
Tack på förhand.
Kolla under Länkar ;)

finns en i umeå.
om du tycker det låter bra kan du få hennes mail å lyssna om hon har nån kull på g nu.
Ja, det vore snällt. :)