Se upp!
mouhahaha,, smaaart av henne ;o)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha :D
Haha ;P Smartis..

Sä där gör mina damer också

Alltså… hampisar är ena smarta rackare! :)

Ja, de är smarta djur :D man får inte överskatta deras smarthet ;)
Totte kan på något mysko sätt klättra på väggarna i Dunan och rymma. Lekhage är bara glömma i hans fall, det spelar ingen roll om de är 1 meter höga för han klättrar ur ändå.

heheh
på de sättet har jag haft rymmare här hemma också xD

#9 Jaså ;P man får minsann se upp med möbleringen :O
Haha vilken busunge, kan man bli smartare? ;)
Hög IQ på den hamstern ^^

haha :D vad gulligt

smart!! hihi :)

smart
Jag har samma back.. har inga leksaker förutom bara toapapper hög och vatten o mat eftersom om man ställer saker i back då hoppar han ut..
Vad sött.
Listigt av henne. 

Hehe ja, en buse är hon ;)

ja de är inte dumma, de små!

ungefär så rymmer de här med.
de gräver in allt spån under hjulet så det inte kan snurra å så klättrar de lätt som en plätt ut till friheten.
nät är ett måste här hemma.
Eva, hoppas inte Totte läste det där XD. Nu är det säkrare att ha Totte lös på golvet under övervakning och hamstersäkra rummet än att låta honom vara i lekhagen för där tar det 1 minut innan jag har en hårboll springandes på golvet…

nädå inte läste totte det.
han som var så lugn här, inte det minsta bus försökte han med.
Smart
Jag ställde hjulet i mitten av samla-lådan jag hade, det var en 130L så det fanns plats över. ;)

#24 Det var ju bra iaf :)
hehe jaa. :P Innan så hände samma sak som #0 Haha, fast det var ganska höga kanter så hon försökte hoppa till kanten, men det gick inte så bra, men 1 elr 2 gånger har jag hittat henne springades på golvet. :P

jovisst är dom smarta