Ny hamster ^^
Mötte ett stycke Zheverez idag och fick med mig en "liten" Djurzaa hem
Tyvärr bara en lite lagom halvkass bild, hon ville inte samarbeta med mig och kameran :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Och så på Evas begäran - här är lilla Flip som hon transporterade upp åt mig också :D
Finns fler bilder på honom på mus iFokus ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hihi, de där två har jag sett igår ;)
Guldtjejen var ju en riktig tjocksmock 

Håhåjaja, det var ingen liten chock jag fick när jag skulle lyfta ur henne från transportburen :P Jag som tyckte Klimpen var stor 
Åh vad söta! Eva tog med sig en liten hamster ner från Membeel idag. Hon är verkligen snäll som erbjuder sig!
Värd på Choklad iFokus
Ohja, Eva är guld! :D

Sötis hamster. Så det var hos dig Flip hamnade.
Jepp, kunde inte låta bli 

klart du skulle visa häftiga flip. så tuff ansikts teckning. liknar nästan en bandit med ögonmask/bindel 
kan berätta att flip var ute på riktiga äventyr. tur vi bodde i friggeboden å inte inne i stora huset bland alla katterna för då hade nog inte flip överlevt sin rymmning.
fick ett minne i fingret när han skulle fångas in.
fin bild du fick på djurzaa.
lycka till med dina nya vänner.

Andra muslingen på kort tid du passat nu då, Eva.

ja men din var ju enklare att hantera.
flip var kvickare å hade mkt mer spring i benen.
båda mkt charmiga på sina vis.
ska nog inte passa fler möss för jag faller mer å mer för de små liven.
Håhåjaja, han är inte lite snabb den lilla krabaten x) Tyvärr livrädd men det ska nog rådas bot på :)
Det låter som om möss är nånting du borde skaffa nån gång framöver minsann? ;D
Oh, det där ser gott ut! ^^
*smask smask*
Djurzaa :)
Vilken sötis. 

Men snutte så sött ansikte!
Åh vad gulliga! ja flips "glasögon" enligt mej är ju j'tte gulligt och charmigt :D
Så fin!
Musen va också riktigt fin, härlig teckning i ansiktet :)
grattis till snyggingarna:)

kul å se knubbisen djurzaa.