Atlas
Min gammla dam sara gick bort i heljen, 2 år gammal.
Jag skulel igentligen itne ha några fler hamstrar än dom två som jag hade tingat, för jag visste att sara var gammal och att hon inte skulle vara hos mig så länge till.
Men jag sitter alltid på blocket och tittat på djurannonser.
Och får se en annons om en guldhamster hane. Och jag blir så kär. Mailar, och det visar sig vara Issa83 som jag redan tingat en off white hona hos. Så igår följde jag med min mamma till karlskoga och hämtar pojken.
Han är så perfekt, så snygg, så charmig och helt underbar.
Tack Issa för att han fick flytta hit.
Vi syns om 4 veckor igen : )
Vilken sötnos :)
#1 visst e han : )

Jaså är det du som har fått hem snyggingen Atlas ;) Han är ett riktigt kap! Han kom minsann i rätta händer :)
Ja det är riktig godning det där, jag hade ALDRIG omlacerat honom om det inte var så att jag nu hekhjärtat gått in för avel och kan inte använda honom till detta
Behöver ju tyvärr platsen till mina avelsdjur och ev sparade avkommor. Men jag var noga med hans nya hem och det känns så bra att han hamnade i närheten så man kan hälsa på honom :)
Det är en underbart go kille!
Jätte fin liten lurv boll :)

#4 Vet hur det känns… ska ju göra samma sak :\
Men det är viktigt att verkligen tänka efter noga och bestämma sig för att våga ta steget, än att samla på sig för mycket och som man inte har någon användning alls för och står och trampar på samma ställe :\
grattis, han är ju så snygg, en riktig goding! :). Förstår hur det känns issa83….
Vilken goding!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#4 jag förstår dig, fasten jag bara haft honom i ganska exakt 24 timmar så kommer jag aldrig släppa honom. Inte för någonting i hela världen. han är hamster med "det"
Och du är vällkommen när du vill : ) säg till i förväg bara så jag kan städa lite :S

Så söööööööt
ÅH Atlas är jätte söt! #4 ja förstår, :/ man vill aldrig släppa taget från en hamster :)
Va skönt att höra att ni förstår mitt läge. Jag var så rädd att alla skulle tycka jag var oseriös som omplacerade honom. Tycker ju själv att har man tagit sig an ett djur så har man. Men nu är det som det är och jag känner mig jättetrygg med att ha lämnat Atlas i HextremO´s vård:)
Vilken snygging ;)

Fin hamster

Va fin han har blivit min lille Atlas! Hoppas att han får det bra i sitt nya hem.
// Marika (Atlas mor, far och syster hälsar också) 
Jättesnygg! :)
(tog bort <3 i rubriken, >< -tecknen kan störa i vissa webbläsare)
#15 Ja han är verkligen jätte fin : ) Och en riktig buse. Älskar honom verkligen.
han är en helt egen person
Vad söt han är! :)

Vad kul att han fick hamna hos dig och bli bortskämd.
Håller med curlys
Bortskämd å bortskämd, han är en prins och ska behandlas därefter : )
hihi… du får klappa han från mig =)