Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1661 ggr
UlrikaD
0

Samosa-Stepz

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bland alla mina långhåriga lurviga hampisar en korthårstjej. En liten Samosa. Hon kommer nästan aldrig med på bild vilket hon nu har poängterat för mig är ruskigt orättvist. Så nu får jag väl göra någonting åt det.Flört Balansera på stock är roligt.

UlrikaD
0

Visar upp sin blanka och fina päls.

Denna kommentar har tagits bort.
UlrikaD
0

Visar upp sin chilla-kompis.Flört

UlrikaD
0

Vad är det där borta?

UlrikaD
0

Nej, nu vill jag inte vara med mera.

chocomian
0

Vacker tjej!

Zheverez
0

vad kul å se tjejen.

sanorra hälsar å undrar om samosa är lika matglad.

samosa ser stor å rund ut.

pussa gumman ifrån oss här uppe i fjollträsket.

UlrikaD
0

Matglad ja! Det ser du väl på henne.Flört

[BARABAZ]
0

Hon ser stor och fin ut, särskilt för att vara kh! Zheverez, är det du som fött upp henne?

Zheverez
0

ja jag har fött upp henne.

de flesta av mina kh är enorma, fråga nathalie får du höra Tungan ute

bblomquist
0

Åh jätte fin samosa! :D hon har superfin päls jue! Bra att hon fick lite uppmärksamhet :)

mocchino
0

Hahaha ja jag kan garantera att Evas korthåringar är ENORMA!! Jämt när jag är där så blir jag förvånad och undrar helt klart vart det där ryktet om att korthår ska vara mindre kommer ifrån?! Kan ju säga att de korthår som bor hos Eva har inte hört talats om det utan dom är nästan större än långhåren.. :S :P haha! :D

Vad fin hon är Samosa! :D

// Nathalie

[BARABAZ]
0

#12 Korthår har ingen som helst genetisk benägenhet att vara mindre, men däremot så var det en väldigt klar långhårsdominans i många år och de korthår som fanns hade nästan alla zoobakgrund, och var därmed mindre. Så säkert bottnar ryktet i det, att folk missförstod anledningen. Tidigt 90-tal var det tvärtom korthåren som dominerade, och man kunde se riktiga jättar! Den största hamster jag någonsin haft var kh.

#10 Jätteroligt att du jobbat och slitit och fått bra stl på korthåren! För jag antar att det inte var något du fick gratis?

UlrikaD
0

Samosa är jättefin och jättemysig. Lite "synd" egentligen att hon bor hos mig som inte avlar på KH. Här får hon ju bara vara mys-tjej.

MangoPeperoniOwner
0

Vad söt! Glad

Curlys
0

Jätte fin o söt hamster :) Chincillan var de inge fel på heller :)

kajsa_karin
0

Jätte söt

Millie
0

Så söt :) chillan var riktigt fin den med :D

Zheverez
0

#13 känns inte som nåt slit utan tycker det gått lättare än vad jag förväntat mej.

lite skryt kan jag ju komma med-innan jag tröttnat på att ställa så blev två av mina eget uppfödda sm 5or. hade inte förväntat mej nåt sånt.

ulrika se det inte som att det är synd att samosa enbart är gosehamster.

det är ju ett bra liv för en hamster.

Sara87
0

Fin hon är, ser ut att ha lagt på sej lite sen sist vi såg henne :)

mocchino
0

#13 Låter ju väldigt logiskt! :)

// Nathalie