Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 848 ggr
Bulba
0

Herregud!

Vad tusan har hänt med den här hamstern? En film från youtube och den e hemsk!

Är det tumörer eller är den bara tjock?

Linda3046
0

Men herregud! :( Ser ut att vara tumörer för den ser ju smal ut i övrigt. Ser ut att vara i jättedåligt skick annars också! Ägaren borde ha tagit den till veterinären för länge sen för behandling eller avlivning. Det är ju djurplågeri att inte göra något åt det i alla fall :(

vekan
0

Vad hemskt. Den största hamster jag sett, någonsin. Förvånad Man kan ju hoppas att hon är dräktig, annars blir jag riktigt orolig. Och för att vara dräktig är hon också väldigt stor. Tyst Stackars hamster, den kan verkligen inte må bra. Gråter

Royalz
0

Stackar hamster :( Hittade en till film om en tjock hamster, den såg likadan ut.

[Hamstris]
0

ush vad hemskt stackarn :(

Adina
0

Usch, stackars hamster :(

nonisaga
0

:O det ser ut som om ngn har blåst upp den där hamstern

stackare :(

[Kamillah]
0

Såg detta för längesen, ägaren av klippet har sagt att det är typ fettknölar/tumörer och hamstern är så gammal och att den "inte verkar lida av det" så att de tar den inte till veterinären för att det inte skulle tjäna någonting till..

>_____<

Bulba
0

Jätte hemskt ju! den måste ju lida av det där… :/ dom borde ta den till en veterinär och avliva den…

N-D-U
0

Men åh vad hemskt! :o

stackarn <3..

ZorroR
0

Ser typ ut som om att man har sprutat in silikon o.o Eller typ läppförstorade, annars är den tumör, för den var ju smal på magen, och mina hamstrar är lite mulliga, och typ fettet istter på magen, inte på ryggen…

Imasy
0

Jag har tagit bort filen till Youtube, just för att vi har unga/känsliga medlemmar. Vill man nu se den stackars hamstern endå, så får man pm:a om länken.

kajsa08
0

#11 Bra att tog bort den, det finns så mycket djurplågeri och det blir jobbigt att se!

Bulba
0

#11 okej