Vincent och Anna-Belles bebisar

Gud vad kul och spännande!! Åååå Going for gold!! Snyggingen!! Honom skulle jag lätt kidnappa om jag fick chansen! ;D
// Nathalie
Ha ha Bäst jag håller hårt i honom på lördag då… Ny bild kommer ikväll.
Naaw vad söta =)
neej vad kul! är förväntasfull på hur dom kommer se ut(:!
Grattiiis'!
Grattis till bebbarna :)

#2 Ja annars kanske han bara råkar försvinna.. *thihi smider onskefulla planer*
// Nathalie

Föräldrarna var jättefina.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Alla 13 hänger fortfarande kvar. Anna-Belle sköter dem exemplariskt. Det är extra kul att ha kull nu eftersom ingen överlevde i den förra kullen. Sen har jag inte haft kull sen mars -08. Tror att det är fyra rödögda.
Bebisarna är till salu och är du intresserad så kontakta mig antingen på becknes@hotmail.com eller kika in på hemsidan www.motalavikenshamster.com
L-kullen dag 2:
Tack så mycket Palomino :)
söta och lycka till med Kullen :) Längtar efter att jag får mina ;)
Lycka till med dom :)

#15 å, den som gäspar i mitte e ju så söt:)

#15 Den i mitten som "gäspar" eller "piper" den lär ju vara helt metal och growla när den blir stor 

#18 Vilka söta små bissingar de har! 
åh vad fina. jag vill också ha bebbar nu :(
Aah älskar att få se små kullar växa upp. Det bästa är ju vid 4 veckors ålder <3

#22 Sötnosar :* sobel är så fint!
Gud vad bedårande små bebbar!<3
Nejmen, vilka sötnosar!!!!!!!!!! 
åh , vi som kanske ska köpa en liten plopp därifrån
Sötisar!
(Elin & Veronika)
Kul att följa kullen!
Anna-Belle är en jättebra mamma. Vill bara ut en liten stund och springa och då kan jag fota och kolla kullen och ge dem mat. Ska bli roligt när man kan se kön sen har ju tänkt behålla en hane som ska föra generna vidare.
Här kommer en bild på dag sex fast egentligen är de fem dagar eftersom jag räknade dagen de föddes som dag ett…

naaw, vilka pluttisar

Vilken stor hög med bebisar! :D
oj dedär var många! riktigt söta bebbar<3!
:)
Åh, vad söta de är!

Ååå va söta! ^^ vilken härlig färg mammsen har :)

gud va söta :)
Gullpluttar!
ååå vad söta, e det 2 st sobel roan i #44?
Gullpluttar ;)
Värd på Choklad iFokus
45 och 46 Tack så mycket. Nej sobelroan kan det inte vara.
#47 okej^^ bara undra, jag e inte såå kunnig:P
Grattis!! Vikken karamellpåse du fick!!
åh vad jag längtar :D är det någon silversobel där i?i :) eller det kanske ni inte vet? :)
Nejmen, vilka sötnosar alltså !!

Jätte vackra små bebisar! :) Stort grattis till kullen!
Vad söta! :)

grattis
Var finns du om man är sugen på en liten bebis? 
Tack 54 coh 55 
56. Jag bor i Motala.

Eftersom mamma är sivlersobel så är dom vita Offwhite =)
Men dom bruna, är dom bö eller rö? sobel bö eller mink? =)
58 Så alltså rödögda offwhite.
Ja de brun röda har kindteckningar och det är lte svårt att se färgen på ögonen får nog vänta till de öppnat dem.
Mink har väl inte kindteckningar?
Kollade kön nyss eftersom jag hittade en död bebis.
Hanar
orangebrun vita kindteckningar
orangebrun vita kindteckningar
silversobel troligtvis
silversobel troligtvis
Nf umb
Honor
Svart
ljus svartögd
offwhite
offwhite
ljus
silversobel troligtvis

Nej, Mink är ju en rö sobel, så den är enfärgad =)
Vilken härlig blandning :)
Nf umb va det längesen man såg här tycker jag. Så himla fina <3
Men hallå, jag säger som mina tonåringar, he! Inte visa såna bilder på offwhitehonor för mig, nej nej…ajabaja!

Håller med! Det är farligt att se på sådana små sötnosar! :*
(inga svordomar tack :) / Emilia - Medarbetare) ^^ dom kommer inte bli så svårsålda ;)
#63 Det är tråkigt när sånt händer. Men när man relaterar till människan så är det ju samma sak, nästan. Men då får man missfall istället för att fostret inte var levnadsdugligt. Det kanske är så i naturen med, alla kan inte vara 100% levnadsdugliga. Vad vet jag, men naturen har sin gång så jag tror det måste ligga åt det hållet med hamstrar och alla andra djur. Alla är inte överlevare. Kramis

#63 Jag har varit med om en bebis som precis fyllt 2 veckor som dog, dock var han mindre än de andra men mådde för övrigt hur bra som helst. :/
#63 Har haft svällmagebebisar som dött runt den åldern, men inte många, 2-3 kanske. Det syns ju tydligt dock.
Jättefin kull Camilla, hoppas resterande får vara kvar nu!

jättesöta bebbar, e helt kär i ena sobeln på 53an

#63 Söta pyttepytteöron!

Vilka små sötkorvar!!
#77 *haha* "Bort med dig!" :P Knuffas och har sig!! Såå söta!!
// Nathalie

*snor en liten offwhitehona* :*

Gud va söta dom är :D

söta
#79 åh va kul det ska bli om allt går väl!
jättesöta är dom minsann 
81 82 83 Tack så mycket. Än finns det bebisar kvar till salu. En liten silversobel hane är rätt liten och klen men igår satt han och proppade i sig mat så jag hoppas att han klarar sig.
Nu är det full fart i buren och Anna-belle har svårt att hålla reda på alla och stoppa tillbaka dem i boet
Tolv dagar är de på korten

Åå jag blir helt kär! ^^ Speciellt i den lilla nf umben på #87 (a)
Ojoj, vilka sötisar du har Camilla!
Åh vad söta! 
/ Elin

Helt ljuvliga!
jätte söta!

#97 Åååh, den lille vite <3
Ville bara säga det att transport brukar gå att fixa runt i landet om intresse finns 
Sött att de har börjat gå på egna upptäcksfärder nu.
Verkligen fina allihop.
Är Offwhite-honorna svart eller rödögda? 

#104 Silver pearl? :D
#104… Ser ut som en silvermink eller silverdove du har där!!

Vad söta! :)
Mvh Hanna
Så underbart söta dom är! :D

# 104, Läcker färg!
Söta! :D
// Emma :D
Vilka söta snuttisar. 
#123 Hihi va sött 
Längtar efter sobelen 
129 Tack.
Ja nu är de farligt söta

på bilderna 124, 126 o 128 tycker jag att cinnamonen har vita fläckar…? eller är det min skärm som luras? =)
På min skärm tycker jag den ljusaste ser ut att vara silvermink eller rö offwhite. Den aningen mörkare i #138 & #139 tycker jag ser ut som silverdove. Den lilla svartögda lär nog vara vanlig offwhite, precis som du tror.
Öronen på en rödögd creme mörknar lite så småningom (de blir ljusgrå till skillnad från den vanliga cremens gråsvarta öron), men som små har de helt ljusa öron. Det skulle kunna vara en rö caramel, men med tanke på att det inte är någon annan unge med rost i kullen (eller har jag missat ngn?), så är det troligaste rö creme.
De är jättesöta allesammans!
#124 Vilken megabebbe, supersöt! (cinnamon:en)
Vad söta de är! Nerkärad i allihop.
Börjar bli riktigt stora nu.
#149 Så sött att alla klämt ner sej där :)
De är riktigt söta nu! Vilken är det du ska spara själv, Camilla?
Hon lutar åt nån av cinnamonhanarna =) och om ingen tar den lilla offe s.ö honan så nallar jag henne tror jag minsann , hon ser jättefin ut nämligen , hade jag hållt på med svart så hade jag behållt den
Många av dem ser lovande ut ! Synd om man skulle behöva lämna dem till zoo tycker jag .
Skulle någon uppåt vara intresserad så ska jag se vad jag kan göra för att få dem uppåt i landet !

# 157, Sååååå läcker! :D

#154 Så söt och vilket lèende! :D
Bebisar med muffar, precis som det ska va! 

Cinnamon umb hanen är helt gudomlig!!
Kanske, säger bara kanske så kommer det gå att fixa hamster ner till Västervik, återkommer när vi vet mer . Alltså går det att fixa ner dem nånstans utmed den vägen.

#171 Sötnos! Har du nyare bilder på dem, där de är mer i "helbild"? :)

Vilka fina bilder!! Silverdove honan ser otroligt pussbar ut!
#177 Rö offwhite ser hon inte ut som nu. Silvermink tycker jag hon liknar mest, lite för ljus för att vara silverdove, iaf på bilderna. Jag tycker hon ser ut att ha en beige ton som inte silverdove-syskonet har. Stämmer det med verkligheten?
Galet söta, Lester är en riktig godbit :)
Jag blir mer och mer förtjust i silverdove, det har varit jätteintressant att följa den här kullen, Camilla!
#154 Är ju för söt.