Kolbäck-Göteborg
Jag undrar ifall någon ska på utställningen i Kolbäck den 28 mars och ner mot Göteborg efteråt? Har en hamsterbebis som skulle vilja ha lift ner efter utställningen som jag tyvärr inte har någon möjlighet att åka till själv.
Har du laggt in en tråd på djurtransport också ?, där brukar det alltid finnas ngn:)

Oftast svårt att hitta där om det gäller en speciell dag för transporten. Och de som ev. ska till utställningen är ju här inne och läser.
#2 ja, juste många ska ju dit till utställningen:)

Jag skulle kunna ta med den från Kolbäck till Uppsala/sthlm om det skulle kunna hjälpa för ev senare transport. :)
// Nathalie

#4 Tusen tack, men jag tror inte jag har någonting på gång neråt alls framöver heller. Men jag ska ha det i åtanke. Löser det sig inte så får jag strunta i det helt enkelt.

ÅÅååååh, vill också ställa ut!! Men är tyvärr hem från fjällen då, fasiken!!!

ofta är det lättare att hitta transport ifrån sthlm till gtb.
kan den tas hit så kan den bo här tills vidare transport fixas.
jag har ju nära in till sthlm c, bara 15min, och kan ta mej in de flesta tider.
finns det mkt djur som ska ner till gtb då kan jag sätta mej och åka ner över en dag.

Känns lite dumt att köpa en hamster och sen inte veta säkert ifall den kommer ner till Göteborg eller inte. Då kan den ju bli sittande i Stockholm länge istället. Känns ju inte riktigt rätt mot den som erbjudit sig att ta hand om den.

Och jag skulle ju vilja ha transport från dig Ulrika, till sthlm någon gång framöver :\

finns det som sagt djur så resan går runt då kan jag ju åka ner.
kommer inte in på transport å kan lägga ut annons där.