Ds kull (tredje tråden)
<33 :):)

Min grävling måste vara det sötaste jag sett!!
Naw, vilka sötingar! :))))))))
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
åh vilka söta :D
Sötisar :D Gillar ds ännu mer efter denna kull.
#1 Var min favorit
De andra var självklart oxå söta..
Men varför är bilderna helt ihopplattade? Ser lite strange ut, men det kanske bara är på min skärm?
#15 Nä det är nog inte bara din dator. Men bilderna är helt sjukt stora när jag kopierar in dom i inläggen och jag hann inte hålla på och greja med dom.
Jättesöta är de! Jag är svag för spottisar med bläs.
Vilka sötisar! :)
Bilderna är nu fixade :)
jag vill se måånga många på nf ds en ^^

Sååååå söta!! :D Är det inte dax för dom att flytta snart?!

// Nathalie

#7 Jag kan erbjuda några äggkartonger om han skulle vilja flytta hit… 

2, 3, 6, 7 <3333 Fina (:
Underbara <3
#7 Söööt!
#27 ååh va söt :D

#27 Nämen lille pluttenutten! Sååå söt! :D Älskar när dom sover på rygg! 
// Nathalie

#27 Helt ljuvlig!

# 27, Söööten! :D
Angående sovstilarna, jag har märkt att mina sover på rygg på sommaren ofta, antar att det blir varmt åt dom och att dom försöker svalka på det sättet :P

#32 Kan det vara min tjej?
#36 Japp det är din :) Med de söta fräknarna på nosen, hihi :D

Har allt spanat in hennes ljuvliga prickiga näsa.
Men blev lite osäker på ifall hanen kanske också hade såna. På tisdag kommer hon hit iallafall.
#42 Mums! Så himla underbar teckning i fejset <3

men ååh #7 killen såå söt med den lilla bläsen (hmm heter det bläs även på hamstrar?)
#48 Du behver inte överdriva med bosktäver. Det blir jättesvårt för dom med skärmläsare att förstå när det är 20 ä och 20 j på raken. Skriv bara "jättesöta" istället, så underlättar du för dom med skärmläsare.
Värd på Choklad iFokus
Vilken söt liten demon :)
Nu har hon som tingat AstroBoy inte hört av sig på nästan en vecka, tänker vänta några dagar till innan jag ger upp, men om någon är lite sugen på en svart ds kille är det bara att pma :P Vill inte börja annonsera förens det är helt säkert att hon inte ska ha honom eller att jag tappat tålamodet helt..

#51 Hade jag inte haft planer med att ev föda upp kullar, hade jag köpt honom på bumsen! :*
#51 Åååh jag som var såå kär i den snyggingen men tyvär har jag inte tid för fler :(
#20 & #3 Den där fina teckningen som finns hos katt , vit panna/nos 

#54 Min honkatt här hemma har den teckningen som hanhamstern här har ;) otroligt fint!

Ufo hade jag aldrig varit bort, han är tokfin!! Men å andra sidan så är Knut riktigt stor och snygg också. Jag hade nog personligen behållt båda två.
Men du kanske ska fundera på om du ska avla vidare på någon av dem och isåfall vilken färginriktning du ska ha. Annars hade jag satt mig ner och gått efter magkänslan. (och antagligen behållt båda två iallafall.
)
Ufo har ju snyggast huvve just nu fast både han och Knut har än så länge klarat sig bra medan de andra ungarna har blivit lite långa i nosen. Kanske slyngelåldern som börjar komma för Toisette såg ut som en elefant när hon var i den åldern
Så Ufo har snyggare huvud men Knut är större :P Båda har lika mycket hanpäls än så länge även om de är kort kort kjol som gäller just nu :P Så jag ska nog sätta mig ner med båda och känna efter lite :)
#58 Hur huvudena ser ut ska du nog inte lägga så mkt vikt vid nu, utan jag tycker också du ska gå på magkänslan som Ulrika sa. Bästa tiden att försöka göra sig en uppfattning om dem är vid 3-4 v ålder, sen igen vid 3-4 månader. Däremellan har de en för varierande utvecklingsperiod. Vissa, speciellt hanar, kan ibland bli riktigt snygga först vid 8-10 månaders ålder. Det beror lite på vilka linjer de kommer ifrån.
Fast det är nästan bara bebisar som brukar göra det vad jag märkt :/