Vilka kön har dom gula? :)

en unge kostar 150kr.
kan lev till gtb c imorgon kl 12.
tåget passerar bla västerås kan lämna av där.
kan admin el nån av er medhjälpare länka till dessa bilder i min annonslista/annons inne under säljes så vore det bra.

gulingarna är alla fyra killar födda 29/1.
finns en gul hane till född 14/1.

du har inga choklader där hemma Eva?
#26 har du nån bild på den gula hanen? :)

# 28 kan fixa under dan.
# 27 en kh choklad skp är parad, ska få i slutet av v.
ser inte så rund ut så vi får väl se om det tagit.

#29 Spännande! Hoppas det tog då :)
#5 Underbart söt <3
Jag är ju bebissugen! Sluta sukta mig!
Värd på Choklad iFokus

Ni kan förstå att jag hade svårt att hålla fingrarna i styr i lördags när jag var där hemma!
Fanns nog minst 5-10st jag lätt hade kunnat ta med mig hem..
Mest av allt tror jag faktiskt att Rebells dotter vill följa med mig hem.. Bäst att jag kommer och hämtar henne en annan dag! ;) Jag säger som i filmen Ferdinand: Henne ska jag ha! *haha* ;P
Men Eva var lite bråkig där.. Tydligen var inte hon till salu! :O Bråkig tant! ;P *haha*
// Nathalie
Jag har en hälsning ifrån Eva att hon har problem med sin dator, till er som ska ha bilder av henne. Hon vet inte hur länge det problemet kommer att återstå,
Får jag bara fråga vad mamman har för färg på #0? Gul? Sg?

#35 Hon är brown silver pearl lr nått sånt. :)
// Nathalie
#36 Okej, fin är hon. 
#33 Förlåt att jag låna din tråd Eva. Rebell har jag här hemma nu, han är kanonfin. Han har parats med Mapilamis Center nf satin och bebbar borde ha kommit igår eller idag. Tyvärr har hon en hylla i buren där hon boar så jag kan inte kolla.
Hon har varit skendräktig förut, troligen även denna gång verkar det som.
Sorry lite OT här…

#10 Jag är KÄR!!! 

den på bild 10 finns ännu kvar.
var tingad men har inte hört nåt mer ifrån den familjen så nu är hon till salu igen.
Åh så fina små mirakel! :D
riktigt fina lurvbollar! :)

#40 Du har pm ;)

#10 är den hona eller hane? :)

den på bild 10 är en hona.
finns en hane också som är sg lh.

Jag vill ha den på bild #10 då! för jag behöver en hona! och jag vill ha sg, kolla i dina pm ;)

har du fler gulliga bilder på #10? :)
Den mörkare sg ser ut att vara umb. Väldigt söt.

Är verkligen sugen på en till!!!

obs detta är ingen säljes annons utan en bildtråd på ungar som stannat,sålts el varit bokade.
att jag la in bilder på de gula hanarna här istället för i bildämnet hanar säljes berodde på att frågan om dom stäldes här inne.
meningen var från början att behålla båda två men för mej räcker det med en guling. nu kan inte jag radera de bilderna å lägga in dom under ämnet hanar säljes så om det passar bättre då kan nån Medarbetare få roa sej med att flytta de bilderna så det blir rätt å inte retar upp folk i onödan.
min mening var aldrig att göra detta ämne till en säljestråd.
det grå i inlägg 10 där frågades det om den var till salu å jag svarade ju som det var. den var bokad när ämnet startades men avbokad nån dag senare.
felet jag gjorde där var ju att svara öppet skulle ha tänkt mej för och pm,at den som ställde frågan.
ber så mkt om ursäkt över att jag helt omedvetet retat upp nån helt i onödan.
sorry det var inte min mening.
så vill Medarbetare roa sej med att flytta bilder å svar så det hamnar rätt så är det helt ok att ni gör det.
nästa gång jag gör fel säg det då direkt till mej-TACK