Sällskaplig hamster?
Sambon kallade precis in mig i badrummet, där guldisen Elsie rastades. han bad mig hitta hamstern… hmm.
hon hade klättrat på utsidan av hans mjukisbyxor uppför benet, och sen innanför hans t-shirt :P
hon brukar stå o hoppa vid mina fötter när hon är lös, men hon har inte klättrat upp på mig (än) :P
fick tyvärr ingen bild på henne där hon satt på honom, var rädd att hon skulle dunsa i golvet :S
Elsie har jag fött upp själv, jag fastnade för henne direkt när jag såg hennes fina skpfärg och hon var mycket lugnare än dom andra honorna i kullen :)
någon mer som har sällskapliga hamstrar? =)
vad kul :)
Jag låg på golvet ngn dag och Duffie sprang runt så ropade jag på henne o hon kom till mig :D fast sen gick hon bara förbi mig men mina andra honor brukar bara springa iväg när dom ser mig :P. Så Duffie är väldigt social :).
bifogar en bild på henne :)

Jag har ju några stycken som alltid klättrar på insidan av mjukisbyxorna när jag går runt och matar chillorna. Så mitt i alltihopa sticker det upp ett huvud i byxlinningen. De verkar tycka det är jättekul att klättra så där. De flesta av mina hamstrar kommer när man ropar eller knackar med naglarna i golvet. Då kommer de springande var de än är någonstans. Ja, om de inte krypit in i någon chillabur och ligger och badar sandbadkar med chillorna såklart. Då får man vackert gå och hämta själv.
#0 Men en sån söööööötis!! Så fint runt huvud och vackra skp-fläckar

Varför ska du ha så söta och fint tecknade hamstrar? ;o
#1 det är väl mysigt när dom kommer när man kallar? =)
#2 dina hampisar verkar så mysiga :D och att dom kommer så bra överens med chillorna?! mina marsvin är inte överdrivet glada för hampisarna…^^ hehe. men dom verkar ju gilla att klättra lodrätt :P mina brukar klättra bakom elementet - jättekul! och Clara har även lyckats ta sig upp för och i vår tvättkorg som är i en nylontygaktig kvalité så hur det gick till fattar jag inte^^ :P
#3 ja visst är hon söt :) perfekt i mina ögon :D
#4 hehe jaadu, jag har bra smak =) (uppenbarligen du oxå ;P)
Clara är lite speciell, när jag ger marsvinen pellets så vill hon smaka. hon tycker marsvinspelletsen är jättegod och nöjer sig inte med en pellets-bit.
när hon var ute i sin boll och jag gav marsvinen pellets så kom hon rusande och skulle smaka! fick stoppa in pellets till henne genom dom små hålen på sidan :P
#5 japp, jag blir jätte glad när dom kommer :P, men dina låter ju jätte sociala :)
#7 ja dom är ju det :) det är tack vare clara(hon i hamsterbollen), som jag föll direkt för, som jag börjat med guldar :)

Min hamster Sally är väldigt speciell tycker jag, har själv fött upp henne och jag fastnade inte så för henne under den tiden som hon var liten, hon var skygg och ville helst hålla sig undan. Men nu så är hon verkligen den härligaste som finns! Vi har hennes syster hemma också och hon är inte alls lika social som henne. Det räcker att man säger hennes namn så kommer hon ut ur sitt hus när hon sover. Hon brukar få springa runt på golvet runt 1h varje kväll och då så räcker det att man små knackar i golvet så kommer hon jätte nyfiket! Hon har verkligen vunnit mitt hjärta! :D När man sitter i soffan ska hon gärna klättra upp i knät och bara sitta och titta runt om sig! Riktigt mysigt :):)
Åh så söt!
Hon ser jättesnäll ut också ;)
Min Molly är jättesocial och älskar att vara med och titta på när jag gör saker ^^ jag brukar ofta ha henne lös på golvet men hon är endå oftast på mina fötter :P
När man ska ge dom mat e det alltid hon som är uppe först och sen laban och Phoebe har inte riktigt fått grepp om det där ännu :P