Personligen gillar jag inte hamsrar så mycket, inga gnagare alls faktiskt så dom är väll söta men inget djur jag kan tänkas ha.. Iller, katt, hund och sånna djur som är omnivorer och kanivorer är det jag vill ha ^^ Just nu kollade jag bara över alla dina inlägg eftersom du spammat mycket på många sidor, med frågor som är ganska irrelevanta eller som du kunde ha packat ihop till en tråd med alla frågor i istället, ett tips bara annars blir folk irriterade på att det är 1000 trådar med bara en fråga i från samma person.
#2 Alla har väl rätt att göra (skriva ett inlägg) utan att det är fel? Personligen gillar jag alla djur som har 4 ben eller mindre, särskilt då hamstrar och katter.
Hälsningar till dig Simon, att ja, hamstrar är gulliga, söta mysiga busiga och trötta och en massa annat! 

vart är inlägg nr1 ?:O
#2 kanske för att få poäng ?
Men ja hamstrar är så söta! Nästan alla djur är så underbart söta och gosiga och allt sånt <3333
Kanske lite onödigt att göra ett inlägg med bara liksom det.
#2 och #4
Har man sådana frågor och är 10 år är väl det OK tycker jag , bara är att fråga på!
#3/#5 (samma person) Tråkigt att en del tar allt så väldans negativt. Skrev ingenstans att det var fel i mitt inlägg utan att det är som sagt trevligare med ihop packade frågor än utspridda och jag har redan sätt hans ålder och försöker därför komma fram på ett snällt sätt att förklara att det är lättare att få svar med en tråd med många frågor istället för utspridda för då vill oftast folk inte svara på dom för att uppmana att mer strö trådar skapas och det är ju synd om han nu är intresserad.
Håller med #6
Jag såg att denna tråd var bortplockad, men jag lyfter fram den igen och jag vill säga följande:
Eftersom detta är ett diskussions forum så är det klart att man ska få starta trådar.
Nu hade visserligen TS startat flera stycken på ganska så kort tid, men jag startar också en massa trådar dagligen, och inte anser jag mig spammar sajten för det.
Att skriva ihop sina frågor beror väl kanske också på vad de handlar om? Är frågarna sammanhängade med varann kanske man kan göra det?
Sedan så tycker jag det är mer förvirrande med två likadana trådar med samma ämne. Om jag startar en tråd som heter "Hur gammal blir en guldhamster?" Kanske jag kan låta bli att starta en som heter "Hur lång är medellivslängden på en hamster?", då dessa är inom samma ämne och kan diskuteras i samma tråd.
Sedan så kan man alltid som medlem alltid välja att låta bli att läsa inlägg som man inte tycker är intressant ;)
Så nu tycker jag vi tar och hälsar TS välkommen till forumet istället för att tjafsa om TS inlägg :)

Håller med dig

me too
Håller med ;)
Välkommen Simon ;)

Håller med, helt gudomliga! Man vill bara krama dom, inte så lätt :( , synd det! :D