Alladin, i hamsterhimlen :(
Kan nu tillägga att Alladin har farit upp till hamster himlen med de andra "änglarna". Han mådde ju absolut som dåligast nu de senaste dagarna.. R.I.P, vila i frid Alladin <3333 Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och för din skull känns det bara bra att du dog.. du ville det, jag vet! Trotts allt blev du ju 2år och ca 3mån. Många hjärtan från mig, din ägare till dig, Alladin =) .. men lite konstigt känns det ändå, man kan inte ändra på det som hänt, de som har dött.. de kommer ändå ALDRIG tillbaka =( ÄLSKAR DIG GUBBEN!!!!
Är glad att jag fick fira alla hjärtans dag med honom =')
ALLADIN <333333333333333333
Dog kring 14.00, jag slutade skolan 15.00 men han var fortfarande mjuk men kall. Imorgon var en veterinär tid beställd tidigt på morgonen för avlivning men han dog redan idag.
Åh, jag beklagar verkligen. MEn han led ju, så det var nog bäst att han äntligen fick somna in, men det är alltid jobbigt när man förlorar ett djur. Dom flesta har vart där och vet hur det känns.
*tröstkram*
Värd på Choklad iFokus
Åh, vad tråkigt! Beklagar :( Tröstkramar till dig!

ååååååååååååå fyy stackars dig :(((((

åå va tråkigt men han kanse har det betre nu han led ju
Ja sånt här är aldrig roligt. Man får ju tyvärr alldeles för kort tid med dessa godinar pga deras korta levandstid. Men man får försöka minnas alla mysiga stunder med sin vän
Kramar till dig

Fy vad tråkigt. :( Massa tröstkramar!
// Nathalie
Beklagar =(

Tråkigt sänder nägra tröst kramar

beklagar
Tråkigt.. :/
Men det var nog ganska skönt för Alladin!
vad tråkigt :(
Vad tråkigt att höra!

Beklagar sorgen. Du får glädjas åt alla härliga minnen du har med honom.

hm… hemskt att dom måste dö
kanske en lite känslig fråga men det verkar ju inte som att han dog av ålder… vad jag förstod iaf, så vad dog han av?
Beklagar förlusten och sorgen. Sov gott Alladin.

Tack alla!
#14 Jag vet inte riktigt vad han dog av men han gick plötsligt upp i vikt, mer än 100gram och årkade inte gå. Det kan ha varit en tumör eller nått, han var iallafall stor hela han. Åldern kan ha gjort det värre, men tyvärr vet jag inte =(