Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 699 ggr
Ebba-A
0

OT - Duktig vovve!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste berätta vad som hände idag med våran lilla Selma.

Vid fem över två kom min farmor och hämtade mina syskon, hon skulle ta med dom på bio.
 Nån timme efter dom åkt började jag städa huset, när jag var klar med nästan alla rum började jag fundera på vart Selma var. Klockan var då halv fem.
 Ropade på henne, skramlade med koppel och godisburken (hon brukar komma fram när det är dags för promenad) men ingen Selma kom fram.
 Vår andra hund Fia var också orolig, vi gick och letade under sängar och på alla ställen hon skulle kunna vara på. Vi gick ut på vår inhägnade bakgård men där var hon inte heller.
 Sist gick jag ut på uppfarten och framsidan och tittade, och helt plötsligt kände jag två kalla tassar på ryggen.
Och där var Selma helt överlycklig!
 Hon hade suttit i våran carport i två och en halv timme och tittat. Det brukar gå ganska många människor och bilar förbi vårat hus. Men hon hade snällt suttit kvar och väntat på att någon skulle komma ut eller att mina föräldrar skulle komma in.
 Fast jag hann knappt bära in Selma innan hon och Fia började bråka, fast det är en annan historia ;)

Bifogar bild på lilla Semlan :)

Värd på Choklad iFokus

mocchino
0

Nämen lilla tösan då! :)

// Nathalie

Ebba-A
0

#1 Min första tanke var "Nu har hon fallit ihop och dött", gissa om jag blev glad när jag hittade henne? :)

Värd på Choklad iFokus

bblomquist
0

Vilken sötisnor, tur att det inte hade hänt nåt! :D

Sara87
0

Skönt att hon var oskadd när du fann henne :)