Vila i frid Majsan och bebbar
Nu har Majsan och hennes bebisar somnat in. Majsan efter tre timmars lidande och bebisarna efter tre timmar utan mat och kroppsvärme. När Majsan somnade in bestämde vi oss att pappa skulle få göra slut på bebisarnas lidande, dom var så svaga.
Fick bara tolv dagar med Majsan och sju dagar med ungarna. Vi misstänker att Majsan fick hjärnblödning.
Rest in Peace Darling <3
Värd på Choklad iFokus
Vad tråkigt! R.I.P Majsan + ungarna
Det är starkt att ta beslutat att avliva sina djur. Blev Majsan dålig efter att hon fått ungarna eller var hon sjuk redan före födseln?
Verkligen jättehemskt. Tycker synd om dig som har förlorat både din älskade hamster och hennes ungar. R.I.P!
Det gör ont i hjärtat Ebbis. Det måste vara otroligt tungt för dig just nu. Jag kan inte säga så mycket mer än att jag tänker på dig och dina hamstrar.
Stor varm kram
#1 Ja :( Men sånt är ju livet.
#2 Majsan somnade in själv, men ungarna var svaga efter tre timmar utan kroppsvärme och mat så dom fick pappa ta hand om.
Jag hade ju så många planer redan, om namn och utställningar och så.
Värd på Choklad iFokus
#3 Ja, dom lever inte så länge. Men jag var inte beredd på att jag bara skulle få tolv dagar med henne. Tack :)
Värd på Choklad iFokus
#3 Nej det är på tok för kort tid. Men du vet var jag finns om du kommer över sorgen framöver och vill ha en frisk hamster.
Hoppas du inte tycker jag skriver något tokigt nu, men jag finns både som tröst och uppfödare.
Stor kram mitt i sorgen!
Vad tråkigt att höra 
Det var verkligen sorgligt att höra. Stor kram till dig Ebbis!

Å nej, så otroligt ledsamt att höra. Sänder dig varma tankar.

Vad tråkigt! Stor Tröst kram

Beklagar verkligen! :'(
Kramar i massor!
Vila i frid Majsan och ungarna:'(

bekklagar sorgen

Usch va ledsamt! R.I.P Majsan och bebisarna…
Nej, Men du vet att jag finns på msn om du behöver skriva av dig!
:'((((
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Nä ush vad tråkigt att höra :(

Så himla tråkigt att höra, jag satt och följde inläggen igår kväll och hoppades verkligen att det skulle ordna sig!

Men fy vad tråkigt! :( Beklagar!
Beklagar. =(
Men ändå starkt utav er att ta bort ungarna så dem slapp lida.

Nej usch vad tråkigt.. :( Massa tröstkramar!
// Nathalie

Åh, nej! Fy vad trist… *Tröstkram*
Tack allihopa <3
Värd på Choklad iFokus

anmäl djuraffären, sånt här ska inte hända.
Just nu är jag mest ledsen för Alvas skull. Hon är åtta år och idag avlivades hennes hamster Kurt. Hade lovat att hon skulle få välja en unge i kullen. Pratade med henne nyss och hon blev jätteledsen.
Usch nu har jag så dåligt samvete :(
Värd på Choklad iFokus
#24 Du ska inte ha dåligt samvete, sånt kan man inte råda över ju. Men jag förstår hur du tänker, hon är åtta år och har längtat. Men som sagt, inget du kan rå för alls. Tänk så! 

Vad tråkigt att hon+ ungarna dog.

Nej vad tråkigt, hoppades verkligen att Majsan skulle klara sig! :(
vad tråkigt:(, vila i frid majsan…..

vila i frid
Så himla trist att det blev så här :( Majsan va så himla fin!
Kramar till dej Ebba.
Ja Majsan vad så fin, och bebisarna skulle också bli så fina.
Jag beklagar på hemskt mycket, Hoppas det kommer bättre tider nu..
Tack alla.
Nu har det flyttat in en liten gubbe här som heter Klown. Silvergrå bandad r.ö lh. I Mars kommer lilla Keyla ner från Membeel med Eva.
Keyla är svart bandad satin lh, och jg har redan planerat en kull med Keyla och Klown i Maj, om allt går som det ska :)
Värd på Choklad iFokus