ska hon inte brunsta?
hej!
mion guldhamster nala brunstade i söndags och idag/i kväll hade jag tänkt para henne eftersom hon då skulle brunsta men hon har inte gjort det hittils. kommer hon brunsta i natt eller i morgon i stället? hon brukar brunsta runt 22-23, ändras brunst tiden?
väldigt tacksam för svar! D:

alla honor luktar inte starkt vid högbrunsten så sätt ihop dom även om hon inte luktar så ser du hur hanen reagerar.
jag har en hona som är hyperaktiv på em men ställer inte upp då.på kvällen är hon så trött så hon ligger å sover igenom själva högbrunsten. henne har jag fått väcka de gånger hon skulle paras. första gången väckte jag henne nog försent för hon gick tom men andra gången lyckades det.
så de kan luras de små liven.man tror ju att under själva högbrunsten då ska de vara vakna å på alerten

ojdå, men jag har för mig att hon brunstade lite i måndags, fast jag vet inte. Alltså jag blir galen, det är en hel djungel :P
jag släppte i hop de i går kväll men hon var inte mottaglig så jag får prova i kväll. Hoppas det går nu! hon måste måste brunsta i kväll! :D
tack för tipsen ;) hon var ganska galeni går :P pigg som attan men hon hoppade nästan på honom och hon brukar lukta väldigt starkt så jag hoppas att jag bara sett fel på dag och att hon bruntar i kväll :)

hon brunstar lite nu men ska man vänta lite?

jag satte ihop de för ett tag sedan men då blev de arga på varandra :/ hur ska jag göra? kan det ändras om hon är i högbrunst om typ en timme?
Hon va nog inte i högbrunsten just när ju satte ihop dom.