Långhåriga choklader
Någon som har en långhårig choklad? De är så fina.. (Den här tråden är mest skapad för att se bilder!) :)

Nej men gu så sööt.. (L)

Meeeen vilken sötis kille. 

Har två stycken.. Leveransklara på söndag. Båda letar fortfarande efter nya ägare *blink blink* ;P
// Nathalie

#4 Kan du inte skicka bilder på de två? Jag är verkligen köpsugen säger jag bara.. Inte för att jag tror att jag får för mina föräldrar (det blir den fjärde isåfall) men det kan ju alltid vara kul att se bilder.. :)

Åååhh.. De är ju bedårande! :D

#1 Det sötaste jag sett. Precis vad jag vill ha…fast hona =(

#10 Ja tyvärr är jag inte så händig med sax så dom får fortsätta vara hanar mina.. *haha* :P
Nej dåligt skämt.. :P Hoppas du hittar det du söker.. Tyvärr finns det alldeles för få choklader tycker jag. :)
// Nathalie

Gu så söt!
nasse choklad som jag har fött upp
vart BIS 1 a i höstas :)
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
en till bild på honom ägs av eva uhlander
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Snart är Mocchinos SuperSöta chokladkille miiin <3 :3 hhihih

Jätte söta bilder allihopa!
Vad söta alla hamstrar är!

PUTT vill se fler choklader! 

ppppuutt? 

Det måste ju finnas någon mer med en/flera choklad, det är jag nästan helt säker på. Det är ju en fantastisk färg :)

#19 Ha lite tålamod! ;) Det är inte alla som är inloggade dygnet runt så om du väntar tills imorgon kväll så kanske du har turen att få se några flera choklader! :)
// Nathalie
gud vad fine chokladiisar<3

#21 Hoppas hoppas 
Gärna silverchoklad skp och choklad skp också 
ååh jag älskar choklad på hamstrar

#24 Jaaa! De är så söta att man smääälter av chokladen ;)
#25 jaa, fööör söta o jag älskar choklad Ds oxå<33 ja för mig e det bara o drömma…..

ååå Choklad skp/vit<3
Choklad skp/vit som är så fint, älskar spräckliga djur! 
Jag hade en långhårig choklad för jättelänge sen. Han blev gammal som gatan. Den äldsta hamstern jag har haft, och han blev pappa till två kullar :) Det är fantastiskt med chokladfärg! Jag sitter och hoppas på chokladfärgade kattungar ur en snart födnödig honkatt här hemma nu :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#37 Oj vilken otroligt mysig päls:)
#38 ja han har fått maffig päls nu :) jättemysig att snusa i =)

Vilka söta "chokladar" ni har =)

#37 Vad roligt att se en såå fin bild av honom! :D Det kan eventuellt vara han på bilden #1 eller #8.. :P Han och brorsan Berlioz var nämligen identiska så det är svårt att se vem som är vem.. :P
Men jag säger det igen: Vilken päls han har fått!! Pappa Calottie släng dig i väggen! ;D
// Nathalie
ååh är det så gamla bilder :P vad kul! har ju inte sett honom som bebis!
hade 3 svarta hanar o 2 svarta honor i min senaste kull, vem är vem liksom?! :P
hehe ojdå, vem har han då fått sitt svall ifrån? han hade ju inte sådant fluff när han kom hit, kanske jag har näringsrik kost? ;P

#37 Om du tittar på Melody högre upp i tråden så är O`Malley pappa till henne.

#42 Jo hans pappa hade sånt där långt och underbart hår men det försvann lite på äldre dar.. :P Det var pga pälsen som jag använde Calottie så det är ju kul att se att det faktiskt syns på åtminstonde ett av hans barn! *haha* :P D och hans underbara temperament dvs! ;D
#43 Det är ju värsta släktträffen i den här tråden! *haha* :D
// Nathalie

Jag skulle kunna dö för Cookie! 
Sådan ooooootroligt fin täckning i ansiktet, precis sådan jag vill ha ju! 

#45 Du vet att Cookie är till salu va? Hon ligger i säljes-tråden och om jag inte minns fel så måste man faktiskt inte ens dö för henne. Jag lovar.

#45 & #46 Nej det skulle nog inte vara så bra om man dog för hur bra skulle man då kunna ta hand om henne?!

// Nathalie

#46 Men hon är rätt gammal nu eller? :\
#47 Men man kan ju dö lite 

#48 Står i annonsen att hon är född född 31 oktober -08 så hon är ju inte alls speciellt gammal! ;)
// Nathalie

#49 Jösses, det var inte gammalt nej! :O
Då är hon 1 vecka yngre än min Snöboll (dvärghamster) ;P

Hon är 13 veckor gammal. Bara bebisen än så länge.

#51 Okej :) dock har jag ju funderingar på att para min nf kh skp hona med en bekants eventuella hane när jag flyttar någon gång i vår och då lär det bli en hel del hamstrar hemma gissar jag på >_<

#53 Samma anledning som mig mao.. ;) Det börja oskyldigt med katterna.. :P Har en skp katt hemma hos mamma som är min och sedan har mamma 2 sköldiskatter också.. ;)
// Nathalie

#54 Brukar bli så ;P vi hade 2 st.. men de har tyvärr gått bort :(
Men jag har en jättefin "bondkatt" här hemma med ENORMT FIN teckning :D
allts¨jag älsakr färgen choklad, är helt såld! <3 så himla fina
#43 ååh =D är det sen när han bodde hos noomie ett tag?
#44 ah okej =) har parat honom vidare o pojkarna i kullen ser ut att få bra päls oxå =) än är dom bara typ 8 veckor men så fluffiga!

#37 oj vilken päls. Jätte fin ju!
Långhåriga chokladisar är verkligen jättefina! :)

#57 Japp.

Någon som har en choklad, choklad skp, choklad skp/vit, choklad bandad till salu i tråden? :D

#62 Har pmat dig, så tråden håller sig till ämnet.. jag som kom av mig i all hast >_<
Men nu har du pm iaf :)

Och jag har ju fyra bebisar som bara är några dagar gamla. Någon bör ju vara choklad i och med att båda föräldrarna är det, ev satin också. En bebis är bandad iallafall.

#64 Kan ju bara komma choklad och champagne i en sån kull, om man inte har "otur" och några bestämmer för att maska över till creme.. ;)
// Nathalie

Jag vet, men efter att ha fått en svart bebis i min créme+silvergrå kull så är jag fundersam mot allt just nu.

#66 Inga konstigheter att det kommer svart i en sån kull. :) För creme och silvergrått i sig har ju inga gemensamma gener, lr hur man ska uttrycka det. Dvs ee+sg. :) Choklad+choklad har ju bara gemensamt så det enda som skulle kunna läggas till är ju just röda ögon. :)
// Nathalie