Absoluta favoritgodiset?
Har ni något godis som er hamster/hamstrar absolut inte kan motstå? Någonting som är extra gott tex när man ska lära känna en ny hamster och som man kan ge med handen? Mutgodis, helt enkelt?
De flesta här hemma kommer direkt fram om man lockar med en jordnöt men det måste ju finnas en massa andra saker som frestar en liten hampis. Skriv så mycket ni kommer på!
Fikabröd brukar av någon konstig anledning va väldigt populärt ;)
Hm, mutgodis. Ja, jordnötter har funkat på flertalet av mina hamstrar och hos någon har torkade bananer varit favoriten. Just nu har jag en kille som inte är så förtjust i någotdera. Honom får man muta med något lite mjukare, t ex kokt ris som han är helt galen i.
Min hamster älskar såna här kex-rån med lite smör på :)
Mums mums :P
frön och nötter =)

Mina hamstrar brukar föredra, äppelbitar, russin eller om man ska lyxa lite extra så är det nog smörgåsrån med honung och ost som gäller *enligt dessa hamstrar ;)*

en ostbit är det inte många hamstrar som rynkar på nosen till
Mango älskar solrosfrön och vindruvor , och ibland går det ner lite torkade bananer från djuraffären :)
Ja, vindruvor är en favorit här också! Stig-björn blir helt vild av vindruvor! hehe xD
Sedan gillar han typ "drops" ifrån djuraffären… ;)
Hmm.. Nötter å torkade morötter å kanske nån sån där godbit man kan köpa på påse på djuraffären :)
Köpte nån förut med nå skogsbärsmak, mums!
Caroline har dilla på pinjenøtter!
Majs, ost, mandlar, skalade solrosfrön :)

Jag har en här hemma som är hel tokig i pistagenötter, det ska slickas och ätas på fingrarna tillochmed om man har hållt i såna.
Sen gillas väl sånadär mjölk-linser från djur affären ..
Vet att en av dom tycker mycket om pizza-kanter mycket också .. :P
Peperoni älskar äpple. Det är den enda färskmaten han äter. 
Ost, det kanske inte är sådär jättebra att ge till dom…men min är i alla fall helt galen i ost.
Våfflan älskar det mesta allt är hennes favorit och Klaras favorit godis är kokta ärtor :)