Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 2049 ggr
kajsa_karin
0

tragisk olycka

I går försvann Ulla hon hade lyckas få upp locket på duna buren. Jag leta och leta. I kväll hittade jag henne hos Betrice hade bitit hål på sin duna där vatten flaskan skall sitta. Beatrice är väldigt sårad runt nosen. Men Ulla hade kraftigt bet i halsen. det var mycket blod i buren tyvärr kunde jag inte rädda Ulla då hon var allt för sårad. så hon fick somna in. Ledsen.

Imasy
0

Vad tråkigt att höra Gråter

RoSa-RoSeN
0

Näääe! Vad hemskt Gråter

chocomian
0

Beklagar verkligen :(

Millan-H
0

nej fy, vilken mardröm!! stackare..beklagar stort

bblomquist
0

åh fyy f*n! gud vad hämskt.. :(<3 beklagar..!

MickiRosa
0

uusch, stackars både dig å hamstrar :( vila i frid ulla.

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

[Kamillah]
0

Gud vad synd ;( RIP <3

nonisaga
0

Sorgligt….

Anna-Helga
0

Hade varit trevligt att få denna informationen om Ulla av dig personligen och inte få veta det bakvägen och sedan läsa om det på ett öppet forum. Rynkar på näsan Du kunde sagt nåt.

Vila i frid Ulla, du är saknad av oss här hemma! Gråter

[findusen]
0

usch vad tråkigt =( vila i frid..

mocchino
0

Usch vad tråkigt.. :(

// Nathalie

kajsa_karin
0

Värst är det för Sophia (min dotter) Hon har varit så ledsen att hon inte orkade gå till skolan. Hamstrar är riktigt grymma mot varandra

Zheverez
0

bra på sätt å vis att du berättar här inne om det, ett varnande ex på hur grymma hamstrar kan vara. det är därför de ska bo en å en.

många tror ju att bara för att de bott ihop i butiken så kan de bo flera tillsammans livet ut. så är det ju inte,de kan bara bo ihop när de är ungar.

tråkigt att det hände. måste varit jobbigt att hitta dom å att sen ta reda på det.

synd om sophia vet ju hur mkt hon gillar dom å hur ledsen hon blir när nåt händer de små liven.

kajsa08
0

#9 Var det din hamster? Hur som helst sänder vi här tröstkramar till alla drabbade…Rynkar på näsan

kajsa_karin
0

Det var mina älskade hamstrar. Den andra hamstern som var med i slagsmålet mår inte så bra hon heller. Hon har rejält bitmärke i ansiktet. och har svårt med ena ögat eftersom ett av bitmärkerna sitter precis under ögat. I morgonbitti skall jag ta henne till veterinären. Även om ögat inte är skadat vad jag kan se är hon väldigt sne i munnen.

Sara87
0

Så tråkigt att det blev så :( Sov gott Ulla. Hoppas att Beatrice blir bra.

kajsa_karin
0

Beatrice mår mycket bättre nu, åter nu som hon skall

Lollia97
0

Stackarn som nästan missat 2 hamstrar på samma dag! Gråter

Agnez
0

jag beklagar. va hemskt. din stackare :(