Varm i mammahjärtat!
Vi har ju skaffat oss två hamstrar och trodde att det bara var den yngsta sonen, 5 år, som skulle vara intresserad.
Men igår hörde jag min 15-åring, också kille, sitta och gulla med denna ena hamstern och med en röst som man använder till småbarn. Jag log och mitt mammahjärta svämmade över av kärlek!
Även den killen jag har som är 19 år håller på med bägge hamstarna, han som annars bara sitter och hänger framför datorn!
Älskar mina killar!
Hihi en liten hamster kan få den manligaste kille att smälta:) Min sambo 24 år gammal förstod inte varför jag nödvändigtvis ville skaffa "skadedjur" men det tog inte lång tid fören han satt och gullade med en hamster och har nu tillochmed en egen dvärghamster
jaa, en kompis till mej sa: uurs en mus!
Men efter ett tag som han hade lekt och gosat med min hamster helt kolapsade! han gillade henne (:
Min pappa vågar inte hålla nån av hamstrarna, men hjälper gärna till att städa burar.
Fast jag är säker på att han kommer smälta om lite mer än en vecka när bebisarna öppnar ögonen ;)
Värd på Choklad iFokus
vad guligt :), ingen jag känner i min ålder e så speciellt intresserad av hamstrar :P
#4 Samma här. Lite tråkigt faktiskt. :/
Värd på Choklad iFokus

Det värmer rejält när man ser sådant :)
Min pojkvän har inte varit intresserad alls av att jag skulle skaffa hamstrar - idag har han en liten favorit där hemma, min dvärghamster som han föll för direkt och gullar med varje dag ;)

# 3. Min pappa har alltid vart ytterst tveksam till mina djur men när jag var bortai höstas passade han dem. När jag kom hem hade han små utläggningar om vad varje tyckte om att göra och hur de var mot varandra (marsvin). Även ett pappa-hjärta kan smälta!
Envishet och drömmar
#7 Vad härligt det låter! :)
Så mysigt! Det är därför jag tror det är så bra för barn i alla åldrar att ha djur, de utvecklar en empati för de små liven och också för allt levande!
Jag hör på 15-åriga grabb också hur han gullar och gosar med både katter och hamstrar här hemma.