Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 690 ggr
Anna-Helga
0

Molly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, jag som inte gillar dvärgar? Här sitter jag nu i alla fall med en liten helt underbar tös! Jag föll som en fura och jag ångrar mig inte en sekund!

Anna-Helga
0

Här är hon igen! Fotogenisk också, mycket lättare att fota än guldarna! Varför då??

Anna-Helga
0

Bara kolla på hennes gnistrande vita päls!!!!

nonisaga
0

Nämen hon e ju jätte söt!

grattis :D

Anna-Helga
0

Här står hon och spanar med sina stora vackra ögon!

issa83
0

Jättesöt, Första dvärgen hemma hos dig?Lät som du bara har guldar sedan tidigare

Anna-Helga
0

#3 Tack! Jag är jätteglad! Hon är så go och kommer upp i handen, inte alls hoppig och knasig utan lugn och trevlig! <3

nonisaga
0

#6 vad kul, hon ser jätte mysig och lungn ut:)

jag hade 2 dvärgisar förr men gud som dom ruchade runt!

Anna-Helga
0

#5 Ja, jag gillar ju inte dvärgar har jag sagt… Skäms Tur man inte är sämre än att man kan ändra sig!! Flört

issa83
0

hehe nä klart man kan ändra sig. och det tycker jag du gjorde rätt i. Jag har två dvärgar här hemma och det är ena riktiga godningar, så snälla och goa. Tycker det är roligt också för de är vakna lite då och då under dagen, medan guldarna oftast sover som stockar till kvällen:)

Anna-Helga
0

#9 Ja precis, hon ställer sig mot kanten och kikar och vill upp så fort hon hör oss! Kyss

mocchino
0

Ja jag älskar dvärgarna!! Såååå mysiga och goa! :D

Jag har själv 3st + ungar och ev nått par till på ingående.. ;) Har mer och mer börjat kära ner mig i dvärgarna igen! Dom e ju bara för härliga! :D

Fint namn hon fått också.. ;) Molly.. Det heter min ena hund.. ;)

// Nathalie

Anna-Helga
0

Jag funderar på om inte hon vill ha sällskap? Glad

mocchino
0

#12 Kanske det skulle vara en mandarin hane till tösen.. ;P Om du har tålamod att vänta tills det föds en dvs.. haha :P

// Nathalie

Anna-Helga
0

#13 Ja kanske det kanske… Cool Hon är född 080821, så kanske inte kan vänta för länge! Tungan ute

mocchino
0

#14 Nej då vart det lite mer snabbare puckar.. Får nog blir ett senare projekt isf.. :P

// Nathalie

malin99
0

så söt

Anna-Helga
0

#15 Jaa, också är ju ett av mina favorit-ord… Tungan ute

mocchino
0

#17 Ja det är ett väldigt bra ord! ;D *haha*

// Nathalie

Anna-Helga