Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: hälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 787 ggr
MinLillaHamsterJill
0

Jill klarade 'besiktningen'!!!!

Sorry för att jag använde så många utropstecken eller om jag skriver ett sånt onödigt inlägg som detta, enligt er, men för mig är det ett glädjeinlägg! För jag är JÄTTEGLAD!

Jill som hade fått blodstopp åkte som sagt till veterinären idag, i en yoghurtburk (en stor alltså Tungan ute) och veterinären kollade på henne och kom fram till att det antagligen bara är en liten skorpa som är 'död' eller vad man nu ska säga. Förhoppningsvis så kommer den ramla av inom en vecka och då får man åka till veterinären och se till att allt är bra, eftersom det blir ett 'litet' sår. Och sedan så kommer den där hudbiten att växa tillbaks igen Skrattande

Och dessutom så fick Jill en massa fans där hon satt och tittade i burken Flört

Får bara hoppas på att det går som det borde göra nu ^^

nonisaga
0

Vad skönt att höra att det inte var ngt farligt :D

issa83
0

Förstår att du är glad. Skönt att det gick bra hos veterinären. och en yogurt burk är väl en fin transport för en hamster hihi

Curlys
0

Vad härligt :)

MariaG
0

vad sk?nt att det gick bra hos vetrin?ren.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

MinLillaHamsterJill
0

TACK! Ni förstår inte hur glad jag blir av alla era kommentarer och vill därför skriva samma sak till alla FYRA eftersom era kommentarer äger Skrattande

Royalz
0

Åh va skönt att hon kommer bli bra i tassen :)

MinLillaHamsterJill
0

#6 Ja Skrattande

chocomian
0

Vad skönt att höra! :D

Hur mycket kostade hela besöket? :o

MinLillaHamsterJill
0

#8 DET VAR GRATIS! :D

chocomian
0

:O hur kunde du få det gratis? :D

MinLillaHamsterJill
0

Tror att det var för att vi inte bokade in henne Oskyldig xD Vi bara tog med henne med min råtta, somsagt och så kallade dom in en som tittade på henne och.. ja ^^ Haha eller så var det väl för att hon i kassan blev så förtjust när hon såg Jill sticka upp huvudet, vad vet man XD

chocomian
0

Hehe aaw, så bra! :) för ett besök verkar vara jättedyrt :S runt 400:- för en undersökning häråt :S

MinLillaHamsterJill
0

Här borta kostar det 600:- ;o Då hade vi riktig tur O_O xD

kajsa08
0

Å vad roligt att det gick bra, det måstre kännas jätteskönt ju! Glad

chocomian
0

Ojdå! :O Vilken turdag ni hade! :)

MinLillaHamsterJill
0

Ja, jag är så lättad nu Skrattande

MinLillaHamsterJill
0

#15 Japp det kan man lugnt säga ^^

aliciia
0

Vad bra att hon kommer bli bra i benet :D !

MinLillaHamsterJill
0

#18 Japp! Skrattande

MickiRosa
0

vad glad jag blir för din och Jills skull=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Sara87
0

Så skönt att hon kommer bli bra :)

Jag har också fått gå gratis, vid två tillfällen faktiskt :D En gång med två hamstrar å en gång med min hund. En halv gång gratis också när en mus avlivades, men då hade vi henne med när vi skulle dit med en katt tror jag :P

bblomquist
0

Guud vad skönt! var orolig där ett tag :) krama Jill från mig!<3

MinLillaHamsterJill
0

#20 Aw tack! :D

#21 Vilken tur du har som får gå gratis så många gånger ;o

#22 Ja :D Såklart <3

Sara87
0

#23 Visst är det? Det va såna småsaker, förutom avlivningen av musen då, det brukar ju gå på ett par hundra minst :P

MinLillaHamsterJill
0

#24 Japp, jag tycker att avlivning inte borde kosta överhuvudtaget :P men det var synd att musen blev avlivad ;( Vad hände med den? Om man får fråga :P

Sara87
0

#25 Hon fick nån typ av cancer tror jag, precis som hennes två systrar. De fick olika typ allihop tror jag. Kimberly som avlivades då fick nog skelettcancer eller nåt. Hon slutade röra sej å bara låg ner å andades fort å kissade där hon låg platt :/

MinLillaHamsterJill
0

#27 Fy vad hemskt, både för dig och Kimberly "/ Det är så jobbigt att alla djur och människor kan drabbas av sjukdomar :(

Sara87
0

#27 Ja, sjukdomar är ett sattyg :P

MinLillaHamsterJill
0

#28 ja Skrikandes xD