Min hamster dog idag
Min lilla guldis dog idag. Jag hade haft honom i tre veckor. Han fick nog lunginflammation och slutade äta för 3 dagar sedan. Jag har försökt att
få i honom vatten och mat, men han har vägrat.
I går var vi ändå hos veterinären och han fick antibiotika. Veterinären sa att han inte alls så så sjuk ut, medan jag var säker på att han var döende.
Han har inte kunnat gå idag, men 2 timmar innan han dog var han orolig i buren och jag tog upp honom. Vi sov i min säng och när jag vaknade var han död.
R.I.P Elefant
Nej vad tråkigt :'( *tröstkramar till dig*
- Mvh Emma

Vad tråkig! Alltid lika jobbigt när en liten vän vandrar iväg… = (
stackare… det var väldigt tråkigt.

Ne, så tråkigt! =(

stackars dej (F) beklagar sorgen, en av mina hamstrar dog oxo i min famn :S hoppas h*n får det bra dit h*n hamnar (F) kram härifrån

vad tråkigt :(
Men det känns väll ändå bra att ni fick en fin sista stund tillsammans.

Neee, stackare!! Hoppas att han får det bra i hamsterhimmlen!

Tack alla gulliga!!!

Beklagar! =( Massor av tröstkramar till dig!! <3
de lät inge vidare bra de. har du haft hamster tidigare med? Mvh carro
Stackars dig och Elefant.
Mina två kaniner dog i min famn. En dog 2006 och en 2007 så på mindre än ett år fick jag se ett djur dö i min famn
Värd på Choklad iFokus

va tråkigt :/
Nä, gud! :( Beklagar… Stackars dig! Mina kaniner blev stulna. Jag skulle precis ta in de i värmen men då var vattenflaskan, buren och allt var borta :( Min komps hade en hamster som hon hade haft i 5 månader, den hade förstoppning…
ta in de TILL värmen, hehe ^^
Nej men usch så tråkigt :o( men trösta dig med att han fick vara hos dig när han gick vidare….

Det är jättetråkigt det som hände Vickan… men vill bara påpeka att tråden är från i April, lite gammal alltså.
:( Tråkigt! Men det var nog det bästa om han var sjuk!
din stackare jag tycker så synd om dig