lördagsgodis + kallhäll
var ut en tur till kallhäll å besökte hamsterutställningen.
såg många fina hamstrar, ujuj så farligt men jag klarade av att bita ihop fast en kh kollade jag på å ska fundera på honom till imorgon.
köpte oskalade jordnötter till hamstrarna så nu knastrar det för fullt i köket. de uppskattade verkligen sitt lördagsgodis.
kul var det att träffas å prata hamster.
Kul, köpte du jordnötterna i utställningen??
Kul att ses! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
vad kul! :)

Kul att dom uppskattade godiset! :D
Verkligen kul att du kikade förbi en stund! :)
// Nathalie

#1 ja jag köpte jordnötterna på utställningen.
det brukar finnas försäljning av både det ena å andra.

glömde ju berätta att jag såg två snygga skp.
en dove.
första gången jag såg en dove skp. riktigt läckert var det.
Det var kul att träffa alla! Men jag har tur för på Vi i Fruängen säljer de oskalade jordnötter som jag serverar här hemma, både till hamstrarna och till mig själv, det är såå gott tycker vi! 

#6 Synd du inte hade kameran med dig :\
#6 Ja, det är inte alla som har kamera med sig i fickan. Men man kan ju ändå minnas de fina djur man sett, eller hur!

#9 Japp, minnen kan sätta fina spår :)
Ja, särskilt av dem man träffar och jordnötterna och mycket mer! Var du där chocomian? Om inte så missade du lite highlights!

#11 Tyvärr bor jag nere i Blekinge, så kan inte ta mig uppåt så lätt :(
Men har bestämt mig för att definitivt åka uppåt och gå på någon utställning i framtiden :)

Var det lika många djur som ställdes som på SM i oktober? (har bara varit på en utställning och det var på SM).

Det var inte så jätte mkt djur eller människor denna gång.. men det var trevligt iaf :)
nån gång när det är en utställning, efter jag har fått Cuppy. så kommer ja nog kika in nån gång, men om det är utställning. vad är ålders saken.. jag är ju 13 år då när ja har fått Cuppy, är ja i barnklass då?

#17 Qrulltotten? Snacka om passande namn!
Fina hamstrar du fick med dig hem.
#16 puss!
#17 åå krulli kungen:*
#16 Och jag kom ju hem med denna lilla skönheten Saga, TACK Nonisaga och Bulba för den gosigaste hamster jag har här hemma!!!
Det har ni gjort bra tjejer!
På bilden äter hon lite kvällsmat… 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
#20 naaw gulleplutt!
ja vi känner oss väääldigt stolta :P
Ja helt suveränt temperament har även min Daisy!!! ^Å så e jag sååå nöjd med hennes färg… underbar för så tidig ålder!! Men här gäller det å ha koll på vikten för hon äter som en hel häst!! Haha…