Satin!
Här kan den som vill lägga in bilder på sina satiner. Alla färger är välkomna! Men helst långhår.
Så kom igen! In med bilder på era finingar!

Vad fina de är! Minken är verkligen skimrande.

Center är så himla fin! Riktigt guldig.
Ja!! In med fler bilder!!

Mapilamis Granium

Vilken sötnos! Vad heter färgen?
Ja Micki vad heter färgen, otroligt vacker!

Kollade hennes hemsida. Det är en creme satin.

Fiin! Färg?
Han är reggad som offwhite (gul), han ser precis ut som far sin som är offe men inte satin. Bilderna luras lite, han är mycket ljusare annars. Jag får höra vad experterna säger på nästa utställning! 
är det ljuset som gör att han ser lite guldaktig ut el har han mörknat så mkt sens sisst jag såg honom?
har du en bild till
#14 Nej det måste vara ljuset tror jag, han är inte så mörk live! 
Vacker är han och vilket passande namn! 
#17 åååh så fin den va! underbar färg :)

Så vacker!
Är det en ny förmåga?
japp det är en nykomling, matte är ruggigt stolt. Har stora förhoppningar om fin glans och bra päls på denna kille:) han hinner bli precis 8v och 4 dagar när det är dags för kallhäll så då får han följa med:)
ja lägg inte in några avkommor på bild som liknar honom här för då får jag nog flytta till större lägenhet! så fruktansvärt fin så jag knappt vet vad jag ska säga! :)
Ja själv sysslar jag inte med avel men omnån skulle vilja låna honom och avla på när han blir större så vore det ju roligt:) Den lille flyttade hit ikväll så jag vill inte störa honom idag men så fort jag tagit lite bilder ska jag skapa en egen tråd till honom:)
ja det får du göra =) hehe. jag gillar verkligen färgen!

Fler satiner tack! ;)

#1 Är väl silvermink, minkar är alltid rö vare sig de är silver eller inte.
#28 oj ja det stämmer bra, han var silvermink. Såg nu att jag visst bara hade skrivit mink
Åh! Satiner som är så himla fina :*
Jaa, jag älskar satiner med! Har 3 st hemma men inte fotat dem ännu.
Däremot har jag fått köpa Center i inlägg #4 och hon är otroligt fin!
Min hamster(lh) har det i pälsen som gör det lite stripigt och ser glansig ut. Hon är främst glansig över nosen och på ryggen. Är hon satin tror ni?
Värd på Choklad iFokus
#32 Lägg gärna in en bild på henne så vi får se!
#33 ska se om jag hittar någon bra :)
Värd på Choklad iFokus

#36 Vilken underbar sötnos du har där!