Kommande ungar i februari
Kommer att få tre kullar nu i februari, som kommer att bli leveransklara från mitten av mars och framåt.
Kull 1:
Mamma silvergrå långhår och pappa normalfärgad rex långhår.
Kull 2:
Mamma cinnamon korthår och pappa normalfärgad satin korthår.
Kull 3:
Mamma svart rex långhår och pappan normalfärgad rex långhår.
Finns intresse så kan man ju ställa sig på en lista om man vill det ;) Transport brukar ju vara ett lättlöst problem :P
kull 3 kan ev va intressant :)

Kan du inte skriva ut föräldrarnas namn och var de kommer ifrån? För mig är linjer väldigt mycket viktigare än färg och hårlag. Även jag är intresserad av rex men då vill jag veta vilka föräldrar är. Inte rex för rex:ets skull om du förstår vad jag menar.
Silvergrå honan heter Bing och är uppfödd av Eva.
Nf rex hanen är uppfödd av mig och heter Helge.
Cinnamon honan heter inga och är uppfödd av mig.
nf satinhanen heter Glenn och är uppfödd av Noomie.
Svarta rex honan heter Sara och är uppfödd av Eva. Hon kan ev vara "dold" skp.

Tackar!
Tycker det är läge för dig att skaffa hemsida nu faktiskt så man kan spana in ditt gäng.
Blindstyre du är Ulrika, jag HAR en hemsida, och har HAFT vääääldigt länge ;)
har du, o: . och den heter? (a)
Den finns på min presentation ;)

Ber tusen gånger om ursäkt och ska genast ringa optikern och boka tid. Jag har bara sett din katt-sida. "Springer snabbt in och kollar på hampisar!!
"
hehehe, då kan du nog boka en tid åt mig med ;) Är halvblind själv och börjar ibland fundera på om jag även har dyslexi när jag ser mina skrivna rader med miljoner omkastade bokstäver.
Fast jag får väl säga att jag är väldigt dålig på att uppdatera den. Ska skärpa mig att göra det, så man om inte annat får valuta för pengarna ;)
Å va underbart spännande med en massa krullisar!!! 
Lova å visa bilder på dem alla sen!!
Kan säga att mamma silvergrå är megafet ;)
Åh, är så glad :)
Såg nu för en stund sedan att "lilla" bing har fött två stora tjocka ungar :) Men jag tror nog att det kommer fler, för hon var fortfarande superstor.

#12 Grattis ;) spännande se hur många det kan tänkas komma :)
Mmm, ska bli spännande :) Fast jag tror mest på viltfärgat. Men kul hursom helst, då detta är min första kull sedan aug/sept förra året.

Viltfärgat är en härlig och varm färg tycker jag :)
Jag tror att Inis kommer få jättesöta bebisar med extra svärta på sig, om hon och Black Beauty får till det i vår ;)
Nu har det kommit ännu fler. Kunde inte se ordentligt då hennes låda sitter för högt upp, men jag tror mig se någonstans mellan 8-10 ungar :)

#16 Aaaaw ^_^ vilka är de förväntade färger på denna kull som kommit?
Jadu, vilka färger kan det bli? Jag skulle gissa på nf, sg, svart och kanske dove, eventuellt någon creme variant. Men tittar man på deeras stamtavlor så är det som en gott och blandat påse. Dessutom så ungarnas mormor zoo hamster så vad hon har bakom sig vet jag inte.

#17 Aha, då blir det kanske en rejäl gottepåse :D
Silvergrå långhår är otroligt fina :)