Laga burbotten?
Har ju smält min dunabur i botten så det är ett hål i den stort som en halv enkrona. Behöver den nu och funderar på hur den ska lagas.
Har funderat på att klippa en fyrkant ur ett burklock i plast och tejpa fast med eltejp inuti bottnen. Eller rär det bättre att smälta fast det på något sätt?
Värd på Choklad iFokus

Ett sätt jag har testat med är att tejpa fast en gammal cd-skiva på hålet, det brukar hålla. :)
#1 Kan erkänna att vi inte har några cd-skivor, har lite brist på sånt här :s
Värd på Choklad iFokus

#2 Haha, här med, köper aldrig cd-skivor nu förtiden så det var därför jag skrev "gammal cd-skiva" ;D Men annars funkar det du nämnde i #0 också :)
#3 Ska se vad jag hittar imorgon, sen ska jag fylla på massor med spån så Majsan får det mysigt nät hon ska ha bebbar. Har haft en riktig ångest över att ha henne i buren hon bor just nu, eftersom den har välfdigt låg bottten och galler. Ska vi se hur det blir då ;)
Värd på Choklad iFokus
Annars funkar linjal och superlim också ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Vi ska se vad som passra bäst imorgon. Tar nog linjal, burklock eller cd och limmar med snabblim och tejpar över. Det blir nog bra ;)
Värd på Choklad iFokus

ch bilskrapa.
finns att få gratis i olika butiker med reklam på.
ett burklock kan vara för mjukt om det är i plast.
klipp istället ur en bit ur en konserburk.
Wöw, mitt inlägg kom fram! :O Min dator kraschade precis när jag klickade på skicka… :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#8 haha okej :)
Vi har lagt silikon i botten nu, får se om det håller.
Värd på Choklad iFokus
Det ska gå att smälta fast det, på det sättet blir det nog snyggast men kan ju erkänna att det är det jobbigaste och svåraste sättet. Kan ven vara svårt tat få tag på en sådan plast som fäster bra.