Svarta långhår
Hej allesammans!
Det har ganska nyligt flyttat hem ytterligare en liten guldhamster till mig, en svart liten långhårshane som är helt bedårande söt. :P
Nu skulle jag gärna vilja se lite bilder på svarta långhåriga guldhamstrar, bebisar som vuxna!
Ser fram emot alla fina bilder, för några här måste väl ha sådana små sötnosar? :)
Mvh,
Moa
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Nu lämnar jag över till nån annan ^^ Ska inte göra miljoner inlägg xD
Åh vad fina! Haha, vilka små lurvbullar #7 och #11 var. :P Supersöta! :)
Mvh,
Moa

#13 Jo, GÖR miljoner inlägg! Svarta lh hamstrar ser man inte alltför ofta, tycker jag. Jättefina bilder.

#3 joho, guuuuuuuuudd såååååååå sööööööötttttaaaaaaa

en liten en till=)

svarta sötisar
Bilderna är ju bara helt underbara! *suck* Det är tur att jag har en egen lurvig liten svartisskrutt här hemma att titta på, annars skulle jag ju bli knäpp. :P
Mvh,
Moa
Förresten måste jag säga att den chokladfärgade hamstern i #5 också är oerhört vacker, om vi ska prata helfärgade. :)
Mvh,
Moa

#18 Aaaaaaw, så söta!
det är en svart och en sobel vaaa? 

Vad fina dem är!

#2 Jag smäääälter av chokladen 
#3 vilken cool liten sak högst uppe till vänster. Med mask för ansiktet som en riktig superhjälte! Var finns denna lille godning nu?
åh, så fina<3
Alltså så du vet så är jag kär i Embla, hon är så himla fin! ):<3
Då är vi två ^^ Kan knappt sluta pussa på henne ;)
jaha så hon är kvar hos dig?Ja det borde jag förstått att du behöll den lilla sötnosen. Himla fräck teckning i ansiktet
hihi ja jag kan inte bara sälja vissa av bebisarna :$:P behåller egentligen fler än va jag borde!
#32 hihi jag kan tänka mig att det lätt blir så:) Jag får snart min första kull, jag hoppas jag kan skiljas från åtminstonde några haha