Älskade Xena
I dag somnade min älskade Xena-Xantippa in…hon skulle ha fyllt 2 år den 14 februari. Hon har varit jättepigg hela tiden tills i morses. Då såg jag att min gumma inte hade så lång tid kvar. Det ända jag kunde göra för henne var att göra det så mysigt som möjligt för henne. Hon var den första hamstern vi skaffade. Har tyvärr inga bilder kvar på hjärtat då min gamla dator crashade. Men hon var en nf skp kh . Känner mig väldigt vemodig just nu. men skönt är det att hon var frisk hela tiden. Så hon led inte bara somnade in.
kram Noomie

Nej vad tråkigt! Det känns alltid lite extra när den där allra första går bort.. :( Skickar massa tröstkramar till dig och Andreas!
// Nathalie
Hoppas hon får det bra i hamsterhimlen.
Nej så tråkigt! :(
Sov gott, lilla Xena…
-tröstkram-

Säger som de andra, tråkigt:( Men så skönt ändå att hon fick vara pigg och frisk in i det sista.
Kram

R.I.P Xena
Vad tråkigt! :( R.I.P
Vad trist :( *krama*
Värd på Choklad iFokus

Aldrig kul att mista en vän

Vad tråkigt, beklagar! :(
nej vad synd.. bra att hon levde såpass länge iallafall, dom här drygt 2 åren har väl vart fina med henne? hon har det bra med alla andra hamstrar i hamsterhimmelen..<3
Vila i frid i hamster himlen med massor med goda frön ,ost och allt annat hamstrar gillar.
Beklagar =(

Beklagar Noomie. Hon fick ett underbart långt och friskt liv hos er.
Om Xenia Xantippa: Xena var en hamster jag skaffade som sen andreas blev förälskad i, så hon fick stanna i Göteborg=)
Minns ännu den dagen jag hämtade henne hos Eva, då skulle jag inte ha nån hamster, men hon satt så still i mina händer så hon fick flytta hem till mig.
Här är bilden den dagen jag hämtad henne.
Sov gott Xena, vet att du har det bra nu med Shanti och Jade och alla andra.

Skickar en stor tröstkram… första hamstern är ju alltid speciell.

tack alla för alla fina ord…kramar noomie

så tråkigt men man vet ju att den dan kommer förr el senare.
hon hann ju sprida sina gener. hade,s har bidragit så hon hann bli gammelfarmor å snart blir hon gammelfarmorsmor om parningen tog. så den 15,e dan efter alla hjärtans dag kan ett gäng se kvällens ljus(ofta föds de kvällstid).
jag går ofta å kollar xenas halvbror som nu i feb blir 2år.

Jo det är ju defenetivt sant :) bra gener dessutom med tanke på åldern hon uppbringade …kram
Så skönt ändå för henne att bara få somna in gott i sitt hem utan att behöva lida. Det är det viktigaste.
Så trist :( Beklagar förlusten. Sov gott Xena Xantippa.