Skåne's Guldhamstrar! (bildtråd)
Hejhopp! :D
Häromdagen tog jag lite sprillans nya foto på hamstrarna jag har kvar. Kan ju säga att det känns ganska tomt nu när dom flesta flyttat :/ *saaakna*
Finns bild på allihopa utom Kalaskulan, hon bor på bantningshem i pojkvännens lägenhet ^^ Se mer om henne under Akut Bantning! (bildtråd) :)
Kram Mollan !
Skruttan :) Min gamla tant! Första hamstern jag tog hem utan lov xD Sen blev de lite lättare regler o slutade med uppfödning :) Tack för hjälpen Skruttan ^^ <3
Hon är helt underbar o har stått ut med det mesta :) Två kullar har hon fött och varit en riktigt duktig mamma. Nu går hon bara runt och äter sig fet :) (Kindpåsarna fulla!)

Så fina bilder!!

#6 Men herrejösses vilken pojk du har där! :D
En liten bebis från honom vore inte fel :)
Får be om ursäkt för så mörka bilder, fotade inomhus på kvällen i sämst ljus så då blir de såhär ^^ Till sommaren kan jag börja ta foto utomhus igen :D<3 Längtar!

Jätte fina DS du har
#14 Tack :)

Go Molle, Go, Go, Go Molle!! sååå underbart söt, och med ett bananchips i munnen ?love?

#9 Villll haaaa :D du ska inte para henne i framtiden? :D
#16 haha :) Ser han ett bananchops så gör han allt för att få det xD<3 han e sååå söt :D
#17 jodå hon ska också få ungar snart :) Glömde skriva det :P

#17 vaaa :O du måste ladda upp massvis med söta hamsterbebisfoton då på alla dina kullar :D
Ser fram emot det! :D
Jättefina hamstrar har du!!
Å underbart harmoniska kort tar du!!
#20 Tack :)

Helt underbara hamstrar! Där fanns många som jag gärna hade sett boende här i Sthlm… :D

#21 Vilka sötnosar! :D
Vad tråkigt att den fine gick bort :\
Ska skaffa mig iaf en choklad skp/vit, då min lilla snöboll gjort sitt.. vågar nog inte ha fler än 2 hamstrar åt gången hemma? :P
oj vilka söta<3
Du har så galet snygga hamstrar där hemma! Filippa å Molle är mina favoriter av dom just nu :) Samt Delilah som du hade förut, underbar <3
#26 Tack Sara :) Kul att höra!
Filippa och Molle har gått på dejt så snart kommer beebisar :D<3
Delilah har flyttat hem till en snäll barnfamilj tillsammans med BonBon som också bodde här innan :) Dom har verkligen kommit till ett bra ställe :)
#27 Det har jag inte missat. Tur som en tok har jag att du bor så långt bort ;)
Transporter Sara, transporter! ;)
Näpp, dom existerar inte förrän du blivit av med alla bebbarna ;P
De va ju väääldigt synd ;PEn skånsktalande hamster är de bästa som finns :D<3

hojta när jackson blir far.
en kh dom spot önskar jag mej
Åh vilka sötisar du har
Molle är inte helt fel. Se upp så att jag inte snor honom!

#32 Har du ingen fin kh-hona som jag kan köpa av dig så att han kan bli pappa? (A) Kalaskulan är lite för fet xD
gud vad fina hamstrar, kär i alla! <3
Många fina hamstrar
Åhh hade gärna sett Kalaskulan oxå, hon är ju min favorit.. kanske får se henne fit for fight senare
Ja kalaskulan kommer säkert på bild senare :) Hon är ju på storbantning. Märks att hon svettas lite xD hon dricker mycket och sover ännu mer!

Jättesnygga bilder på underbart vackra hamstrar! Harmoniskt var ett passande ord som dök upp här=) Blev varm i hjärtat när jag såg dessa bilder. Bra jobbat.
Tack :)
Alltså alla dina hamstrar e så himla fina, jag kan inte sluta titta på dom .. ! <3
Tack ^^<3<3

Guuu så söta :D

Vilka Sötnosar!! Många sötnosar också! =D
Molle har jag minsann kikat på en hel del när jag lurkat runt. Choklad ds är jättefint, speciellt med bläs.
Malin, du som gillar spottisar (och ni andra som gör det också, givetvis), har du sett den här sidan? http://www.chipmon.com/
Finns en del bilder, och flera ds/bandade, även några skp.
#44 aw gud vilka sötisar! Tack :D
#44, nej gu vad söta, OCH MÅNGA! jag önskar jag hade en skp eller ds ;O!
vilka fina 

#44 Ååå jag hitta massa sötnosar där! :D
// Nathalie
Vad många sötisar! Nu vill man ju ha en liten ds själv. 

#53 Ja, där ser han lite mer villig ut! ;D massa fin!
hihi ja ^^
#52 hahahahahahahah XD