Har PARNINGEN lyckats?
Hon ser dräktig ut :)
Värd på Choklad iFokus
hon ser lite bullig ut - ja :D!
ja tycker det ser ut som bebbar jag.. men man kan ju inte vara 100% säker fören dagen innan dom föds!

hon ser ju misstänkt dräktig ut iallafall ;)

tror ni? åhh gud vad jag hoppas att hon är "gravid". Längtar snart ihjäl mig efter de små småttingarna :D

tycker mig se väldigt fint framträdande "bulor", så jag tror också det är bebisar därinne 

jag hoppas verkligen det :d gud vad bra det är med hif! man får ju svar och tips direkt:D Det är super verkligen :D
jag säger som övriga, tycker också hon ser dräktig ut, hoppas man snart kan grattulera till bebisar:)

ja det hoppas jag med. De borde komma mellan den 10 och den 12 februari :Dlängrat såå mkt. :D Nala hade tydligen i generna att hon kunde gå över tiden lite. är det vanligt? ;)

det är inte vanligt att de kan gå över.
i hennes släkt har de flesta honor på hennes mammas sida fött på dag 18. vet inte varför de gjort så. dessutom har de velat para sent ,vid 6-7mån har de gått med på att ställa upp sej för sin tilltänkta.
nala bröt ju mot den regeln å ställde villigt upp så har du tur får hon dag 16 så du slipper vänta de två extra dagarna.
ser misstänkt ut som dräktighetsbulor å stor kull.

Tycker det ser ut som att hon är dräktig.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

jaha ok! hoppas hon föder på dag 16 då :D men egentligen spelar det ju ingen roll. bara alla föds friska:D
Ja, nu vätar jag riktigt spänt och det käns jättekul eftersom det verkligen verkar bli en kull, som jag längtat så länge efter:D Hoppas bara att det går bra:d
tack alla här som hjälper till:D ni e för gulliga:D
En hälsning från mig och Nala (som snart ,förhoppningsvis, blir mamma:D)

Har du någon bild på pappan?
/ Maria. med-arbetare på Sommar

japp det har jag. Det är Zheverez(stavning?) nf kh Domino som Nala är parad med. Det var den ändå av de som passade till henne som hon ville ha. Lite kräsen tycker jag allt:P men det här blir en bra första parning tycker jag:D Här kommer en bild på Domino , som jag även hade på lån innan jag bestämde mig för att köpa Nala frpn just zheverez. :D här kommer en bild;:D

så ser i allafall pappan ut :D
Är du osäker på dom bulorna (ser väldigt dräktig ut) så kan du ju alltid prova om hon är brunstig :) Är hon det så är hon inte dräktig.