Tecken på dräktighet?
Hur kan man se på en hamsterhona som är på dag 12 om hon är dräktig?
Min hona som jag ej trodde var dräktig tror jag faktist att det finns en chans att hon har bebbar i magen. Var borta i 2 dagar nu under helgen och när jag kom hem idag så såg jag tydligt 2 kulor på sidan av magen. Och så syns alla hennes spenar nu och dom är är väldigt röda, dom syndes knappt när jag åkte i fredags :)
Kan jag ha en sån tur att hon faktist är dräktig? :)
putt

låter som om hon är det.
vissa kan luras å vara skendräktiga då svullnar också tuttarna.
det enda är väl att vänta i 4dar till å se.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
en film
Jag tycker mig ana att hon är på tjocken:) Men jag är inget proffs på att avgöra sånt så jag kan egentligen bara hålla tummarna för det:)

tycker hon ser dräktig ut
Hoppas hon är det :) blir min första hamster ungar ! :D
Hon är beräknad till den 5 feb, brukar dom föda ungarna natt till 5 eller blir det natt till 6?
Kan nu tillägga att jag ser hennes spenar väl och även en liten prick på varje som antagligen är själva bröst vårtan :) Så nu måste det väll ändå finnas bebbar där inne :)
Jag lurades. Min hamsterhona blev precis som dom blir när dom blir dräktiga och jag trodde verkligen att hon var det. Sen visade sig att det inte var så =(
men jag försökte några veckor senare igen och nu har hon fått några små rosa korvar (:
Jag blev totallurad av min hamster, trodde hon var dräktig. Hon fick bullar och spenarna syndes precis som vid min första kull. Tror ni jag belv häpen det 18:e dygnet när det fortfarande inte ploppat ut några ungar? Jag vet inte, kanske var hon dräktig men åt upp alla ungar för hon kände sig hotad?
Men lycka till med din tjej nu :D
Värd på Choklad iFokus
Jag tror inte hon luras. För när jag har lyft henne några ggr idag så har hon gett ifrån sig några läten som om hon tycke det gjorde ont. Lyfter henne inte mer än nödvändigt!
#12 hoppas det :) Är det din första kull? Hamsterungar är nog det mysigaste jag vet :D
Värd på Choklad iFokus
#13 japp, det är min första kull :)
En ny video från idag

#15 Tycker faktiskt hon ser dräktig ut nu ja! 
håller med, hon ser faktiskt dräktig ut på vidion :) Vänta ett tag och se om du snart hör pip från boet. Lycka till ;)
Åh, vill så gärna att hon ska vara dräktig..

Hon är helt klart dräktig, skulle bli jätte förvånad om annat. *Håller tummarna*
Hoppas det :) kulorna är i storlek med en pingisboll nu :) 2 dagar kvar sen föder hon ev :)
Åhh blir sååååå avundsjuk!! Jag ska också förhoppningsvis få bebisar om några veckor, men först måste ju parningen ske, och lyckas.. Är sååå avundsjuk på dig, din väntan är snart över och du kan njuta av de små:)
en dålig film från imorse, hon ville inte röra på sig :p
antagligen är det väll dax snart :)
För förut när jag skulle ställa ner mat, och skulle mata henne med en ärta med handen så bet hon mej :( och sen när jag ställde ner matskålen med ärtor och majs så bet hon mig igen jätte hårt och hon har ALDRIG bitit mej eller visat tecken på att bita förut. Så antagligen börjar hon väll få ont och ska föda snart :) hoppas det iaf!
Åh tråkigt att bli biten, men spännande att det kanske snart börjar pipa ifrån buren:)Kanske kommer dom i natt
ah hoppas det (:
åh gud bad kul, snart så kanske det ploppar ut små bebbar! :D
På mammans sida är det mest silvergrå r.ö och lite lägre bak nån nf :) och på pappans sida har jag ingen aning :) för han kommer från en djuraffär :) så det blir spännande och se vad han bär på :D
glömde skriva att pappan är gul bandad så alla honor kommer bli skp :)
Hon bara sover o sover o sover :/ jag orkar inte vänta längre ju :(
Låt henne vara, hon kanske inte föder förän imorgon.
Värd på Choklad iFokus
Jag låter henne va! hon står i ett eget rum och jag bara öppnade dörren lite försiktg och kollade vad hon gjorde.
#39 bra :)
Värd på Choklad iFokus
Hoppas allt går bra! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua