Lillemor har fått bebbar! :D
Idag när jag var i mitt rum hörde jag plötsligt att det pep lite lite från någon av burarna. Jag trodde det var Nisse (hanhamstern) men det visade sin tydligen att Lillemor hade fått bebbar!!! :D
Jag som inte ens visste att hon var gravid (:
Jag ändrade om rubriken till små bokstäver, stora bokstäver tolkas som skrikigt i ett forum, samt ändrade textstilen till normal stil, fet stil tolkas också som skrikigt. / Bella, medarbetare
Grattis…eller vad man nu ska säga. Men hur har hon kunnat bli dräktig utan att du vetat om det?

vad kul :)
Värd på Choklad iFokus

Hm, hur har hon som sagt lyckats bli dräktig? :S
Va kul grattis!
#1 och #2 hon kanske inte hade märkt om hon var dräktig eller inte? :)
Värd på Choklad iFokus
Grattis (:
e hon guldhamster, annars fattar jag inte hur hon blivit dräktig;)
grattis:)
hahahaha, asså jag parade dom men jag kunde ALDRIG ana att hon hade blivit gravid xO :D men nu har hon iallafall fött! :D <3
#1 Om man läser på hennes sida så står det att hon inte var säker på om hamstern var gravid eller inte. (: Hon trodde alltså inte att hamstern var gravid.
Edit: Oops, hon hann före ^^

Så då var det planerat?
Hur gammal är honan?
Grattis isf :)
tacktack<3 (: hon är bara några mådnader,,8 kanske? (:
Jaha haha jag trodde inte att du ens visste att hon blivit parad. Men nu förstår jag, du hade alltså genomfört en parning men inte trodde att det lyckades. Jättegrattis då. Måste varit en glad överraskning.
Jag blev överlycklig,! :D

Vad kul. Hoppas se bilder sen.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
ja lägger upp bilder sen så fort jag fått några (:

Grattis :)
#16 jag rekomenderar att du väntar några dagar så hnan inte blir störd och känner sig hotad om du kommer för nära. Då kan hon i värsta fall stoppa in ungarna i kindpåsarna(så dom kvävs) för att skydda dom eller överge dom.
Värd på Choklad iFokus
haha gud va kul! :D det är alltid kul när oväntade saker sker
Grattis =) Det måste ha varit en glad överraskning :D

Grattis!
hoppas det går bra med bebbarna
Vad roligt! Lycka till :)

Grattis :D:D
Vi vill ju alla se bilder, eller hur??
Hur högt brukar pipen låta ? :p och låter bebisarna hela tiden?
Nää det e jätteolika från kull till kull… vissa kullar knorrar å piper som 17 medans andra e helt tysta…
Royalz; Dom låter bara ibland när dom vaknar, :) oftast normal högt

Grattis till små bebbarna ^^ Hamstrar kan ju vara lite luriga med graviditeten ;P *längtar efter bilder* :)