Parning nr.2
Då har Freja & Leo fått gå på ännu en dejt, och det vore väl självaste om det inte skulle bli något nu!
Håller tassar och tår för att det ploppar ut bebbar den 1 februari! :)

Håller tassar och tår för dem nu också! :O
Nu måste det bli något! ;)

Ja, jag tycker då det :)
Håller alla tummar å tår :)
'jag' ska också ha ungar 1 feb :)

Ja, jag hoppas det blir bebbar denna gång! (:
vi här hemma altså jag o hamstrarna håller oxå tassarna:)

vore väl attan om det inte skulle bli nåt när friaren rest så långt för att göra lite nytta.
kanske är freja som mor sin, svårflörtad. grynet gick ju tom å är omparad för sissta gången. blir det inget på fredag så flyttar hon.
hoppas du har tur nu med de två ungdomarna.
Hoppas det går bättre denna gång!! Ge inte upp!!

Ja, jag håller tummarna! :)

Ska väga Freja en sväng idag och se om hon lagt på sig något, återkommer med reslutat (:

Utan extra tilläggsmat har hon lagt på sig 15 gram (: Hon är bara i dag 7, men verkar ju finnas något där iallafall :D * hoppas *

Åååh, så håller vi alla tassar och tummar för Freja! :)

Ja, nu tycker jag allt det kan få komma lite bebbar hos lilltjockisen ;)

Freja verkar iallafall dräktig, annars vet jag då inte vad hon har svalt för pingisbollar ;)
Ska fixa lite bilder på henne sen! (:

Wiieee vad kul! :D
// Nathalie

Ja :D Hon är en liten tjockis, får v'l se hur många som ploppar ut på söndag ;)

Låt det bli choklad skp/vit eller svarta skp/vita, så fiiina! :D

Svart/silversvart skp vit är nog större chans att det blir än choklad, tror jag iallafall :p Men man vet ju aldrig ;)

Ah okej :\ men svart skp/vit är ju lika fina :D:D

Ja, det ska bli spännande o se vad som kommer :D Nästan det som är roligast ;)

Ja, visst är det :D jag vill verkligen föda upp en kull i framtiden! Hoppas man kan ta steget att våga det :)
Hoppas det blir Fina bebisar och att allt går rätt! Håller alla tassar och tummar här hemma 

# 22, Ja, det är jätte kul ;)
# 23, Ja, blir spännande på söndag :D

rexar kan det ju bli.
tänk en skp rex.
dregglar
vid tanken

Ja, jag hoppas på massa rex och satin :D
Långhår, rexad .. silversvart skp/vit .. * blunda hårt * ;)

Ja, man får minsann blunda hårt varje gång man kommer kika in i denna tråd, när bebisar kommit >_<

# 27, haha, brukar vara så ;) Ännu svårare när man har dom hemma och inte ska fästa sig ;)
Håller tummar och tassar här allt vi kan! :)
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

# 29, Det är ju Charlies syster som ska få ungar ;) Han blir kanske morbror på söndag ;D hihi!
Nu är det nära! Hoppas, hoppas. :)

Ja men gud! Ge mig en choklad skp/vit rex!!!
Sååå vackert!!! Svart funkar det med.. ;) *thihi*
// Nathalie

# 32, Hahaha, ja, ska höra med Freja om hon tar beställningar ;) hihi!

#33 Tar inte alla hamstrar beställningar? Nej, just det ja, de vill ju ha beställningar. På broccoli….

#34 Broccoli och groddar! ;P Det beställs här på löpande band! *haha*
// Nathalie

Om bara hampisarna visste vad grönsakerna kostar nuförtiden!!Snart får de gå ut och jobba för maten. Hamstermat i sig är ju inte dyrt alls. Det är allt annat runtomkring som de käkar. Och vill ha. Och då får de ju naturligtvis det. De borde ju faktiskt gemensamt kunna gräva upp ett eget grönsakland tycker man.

#36 Håller helt klart med! Jag har tom köpt blomjord till mina nu som dom ska få leka med så då kanske man ska ge dom lite frön också så dom kan göra sitt egna grönsaksland! ;D *haha*
// Nathalie

#37 Håll mig underrättad om det börjar gro någonting!

Hahahahaha .. xD För att vara en rättivs matte, ska jag väl fråga Freja ifall jag kan få beställa färg på bebbarna om hon får en valfri beställning från köket då ;)
Jag tänker dock inte odla till mina, det där med Växter är inte min starka sida .. jag tvivlar tillochmed starkt på att jag ens har en sån sida :O

Men det var ju detta som var min poäng lite. Jag kan inte heller odla/hålla blommor vid liv. Men om hamstrarna SJÄLVA gräver sitt grönsaksland och planeterar….Tycker själv detta är en strålande idé. Ser framför mig hur de står i små pälsiga rader och har alla fröna i kindpåsarna som de spottar ut efterhand de går framåt.
Trött…jag…gå och lägga mig kanske.

# 41, hahahhahaha, jag ser framför mig hur Freja tassar runt i ett litet förkläde, drar upp lite morötter här och var och provsmakar lite .. går vidare och fräser åt min andra hona som studsar runt med förklädet hängades runt öronen ist för runt magen ;D haha!!

Visst är det bebbar därinne! :D

Ja, annars vet jag då inte vad hon har svalt för något ;)
Lycka till med bebbarna sen 

du måste ju hojta till när de ploppat ut.
hoppas det blir en bra å stor kull så ungarna räcker till alla som vill köpa.

# 51, tackar (:
# 52, Ja, framförallt så blir det ju kul att se utfallet på en lite större kull .. om inte alla blir samma färg då vill säga, haha! ;)

Ja, verkligen! ;)

Nu är det inte långt kvar :)
Vad förväntas det för färger?
Vad kul :) Hoppas det går bra med bebbarna, bildbomba sen ;D
Värd på Choklad iFokus

Det är störst chans till svart, KAN även komma choklad, dove, champange. Även skp/gult, bandat, rex, satin.
Och sen med eller utan silver ;)
Haha, du borde sätta upp en varningstriangel sen när bebbarna kommit, för du vet ju hur vi är här? Man blir lätt förälskad ;D
Värd på Choklad iFokus

håller tummarna på att det blir helt fantastika ungar(fast det vet jag redan) :)

# 59, nej nej nej, inga varningstrianglar här inte ;D bebbarna behöver ju nya hem, det är ju meningen att alla ska bli förälskade! :D
#61 Men jag behöver däremot ingen ny hamster än ;( Fast jag får sitta och titta med händerna bakom ryggen så jag inte komemr och snor nån ;)
Värd på Choklad iFokus

# 62, Ja det är ju så svårt att låta bli att kära ner sig när dom är sådär små och luddiga! :)
Men på samma gång är det ju så himla kul att kolla runt i bebis-trådarna och ser hur alla växer :D
ngr bebisar?

#64, Det finns en ny tråd om det (:
#30 Ännu mer spännande! :)
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua