Den svarta?

haha, nääe.. vart e hon?

Det är den stora svarta!!! x'D

jaa, det måste det vara

Den svart/vita?
/ Maria. med-arbetare på Sommar
den nf, eller kanske silversobel/svart bandad?

Jag gissar på silversvarta/vita? :o
den som är grå med vitt band!

sköldpadden?

#9 Ser jättemysigt ut!

det är den svarta skp som är mor.
hade tänkt ni skulle gissa på var bild var hon låg å hur mkt ni såg av henne.
Men oj så jobbigt att bli mosad av dom där hela dagarna! 

Brukar vara den som ligger längst ner i botten. Vet inte hur många gånger jag tittat till mina kullar och trott att mamman rymt. Då har hon legat helt platt i botten, täckt av hampis-bebbar.
Vad är detta för kull? Supersöta hela högen ju!

det är en kull som är 4v nu.
båda föräldrarna är kh men lh bärare så därför finns det även lh i kullen.
mor är zoohamster så att hon var lh bärare visste jag inte men nu vet jag det till nästa parning 
far trodde jag var gul och många som kollat honom å brorsan sa så då de är mörka på huvudet MEEN jag tror inte de är gula utan creme.
varför kom det annars creme och sobel i kullen?
visst mor är zoohamster å har okänd bakgrund så därifrån kan det ju komma överaskningar men hon är ju svart skp å borde med gul hane gett skp men ingen är synlig skp,
börjar tro hon är en vanlig dålig svart med bruna fläckar som gör att man lurats att tro att hon är skp men även henne lät jag vant folk kolla in å fick bedömningen svart skp.
nåt är det ju som inte stämmer med dessa sötnosar.
tre har jag ändå förälskat mej mkt i.
nu vet jag ju å väljer en annan hane nästa gång om jag väljer att para henne igen

Ljuvliga var de hela högen iallafall!!

Ja jag är väl en av dom som sagt att dom är gula/creme-gula! ;P
OM han skulle vara gul så ska ALLA honor i kullen bli skp! Vare sig dom vill det eller inte.. ;P
Och en gul hane tillsammans med en skp hona då ska 50% av hanarna bli gula, 50& icke gula hanar, 50% skp honor och 50% gula honor..
Alla cremebaserade kan ju vara dolda, man ser inte skp/gult lika bra på creme som andra färger..
Vad är det för färgutfall i kullen? Skriv gärna kön och färger. :) Så kan vi spåna vidare.. :)
// Nathalie
Åh vilka fina band dom har!
Är alla sålda?

ingen är såld.
blev lite missnöjd först å tänkte ringa nåt zoo å höra om de hade intresse men har börjat tänka om.
det är tre hanar en lh silversobel ba en svart lh ba och en kh creme/gul
övriga 6är honor.svart ba kh.nf kh,creme ba lh.sg kh.creme lh och en mörk som jag är osäker på men kan vara en mörk creme lh ba.

på #9 syns den som är mörkast men den ser blek ut där är ngt rödare

Herregud vad fin silversobeln är!
Har du inga fina ansiktsbilder på honom?! :D

Åååh, man blir ju galet kär i den grabben 

Eva dåååå! Jag måste ju hålla ögonen stängda nu! 

På min skärm ser det ut att kanske vara två offwhite och en creme? Fast de kanske är för mörka för att kunna vara offwhite…

Den allra, allra ljusaste och silversobel killen får ju hjärtat att smälta.

#44 Haha, ser ut som att hon har ramlat och han ska hjälpa henne upp ju! 

Tänk om man vore så små som dem och kunde lägga sig däri och mysa med dem allihopa! 

Vilka gullepluttar! 

angående färgmissen på föräldrarna så är jag absolut inte sur på nån.
fel kan vi alla göra.
dessutom är många färger svåra att se skillnaden på då de kan vara så otroligt lika.
det är ju genom parning man får se vad resultatet är å kan då säkerställa rätt färg.
skrev bara som det var att flera sett å bedömt föräldrarnas färger å att det ändå blev fel. min mening var inte att hänga ut nån utan mera visa hur lätt det är att ha fel.
lite kul är det ju att nu är det flera som har fel å inte bara jag.
ungarna är ju lika charmiga för det.

#55 Nej jag tog det absolut inte som det, hade jag gjort det så hade jag inte trätt fram! ;P Alla gör vi misstag! Men jag står för att jag helt klart trodde att dom var creme-gula! Men jag (tror jag) sa även att man kan ju inte veta exakt förrens man har gjort en parning och det har du ju gjort nu så då får vi ju reda på hur det står till! ;D
Så jag tog inte åt mig som att du vore sur på mig iaf!

// Nathalie

bra det å vet att du inte tog åt dej då hade du sagt det direkt till mej.
hörde via skvallervägen att andra kände sej uthängda men det kan de ju inte vara för jag skrev ju inga namn. hade jag skrivit namn å sagt nåt i stil med fy fasiken man kan inte lita på den å den då hade jag ju dels varit arg och hängt ut dom.
men vet ju att färgmissar är lätt att göra.
iallafall vad tror ni om färgerna på de ljusa?

#57 Ja jag håller iaf fortfarande fast vid att jag tyckte dom såg gula/creme-gula ut! Men det verkar dom ju inte kunna vara. Dom små busarna verkar ha lurat oss alla! :D
Om dessa finns kvar på lördag tar jag mig gärna en titt på dom då, är så svårt att säga nått via bilder tycker jag! :)
// Nathalie

några försvinner nog innan lö.
men de flesta blir kvar.