Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 4132 ggr
Millaan
0

Bomull vs Toalettpapper ?

Vilket är bäst igentligen Bomull att ha i hamsterhuset eller sönderivet toalettpapper?

Vissa säger att bomull kan strypa hamstern eller göra så att de fastnar och bryter ben osv. Men folk säger även att toalettpapper är dåligt för att hamstrarna kan riva sig och skära sig på det..

Så nu vill jag höra era åsikter och tankar om hur jag ska göra?

[John-Weinerhall]
0

Rivet toalettpapper är det bästa bomull är absolut sämst!!! Och trasor av gamla t shirtar funkar också.

Asa-N
0

Hamstervadd är det sämsta man kan ha till sin hamster. Den som sa till dig att de kan skära sig på toa-papper pratade nog lite i nattmössan :o) skulle det vara så så skulle alla människor gå omkring med skärsår i rumpan *S*

Toapapper och t-tröjebitar är vad de bäddar med här hemma i burarna.

Sara87
0

Bomull ska inte användas. Toapapper rivs inte å är det bästa i alla lägen, uppskattat av alla hamstrar å helt ofarligt! :)

Lovizaa
0

Tidningspapper kan nog rivas

Millaan
0

*petar upp den här artikeln*

issa83
0

Jag har toapapper till mina hamstrar, det är mjukt, dom kan inte skära sig eller göra illa sig på annat sätt. Tidningspapper funkar ju också numera när trycksvärtan inte längre är giftig. Men jag tycker nog ändå att toapapper är mycke mjukare och gosigare för hamstern.

chocomian
0

Toapapper is the shit! Skrattande

Royalz
0

jag har toa papper :) billigt o bra ;p

Animalen
0

Min kompis hade en kull och en unge höll på och strypas av vaddet hon hade då. EFTER det fattade hon och hennes mamma framförallt att vadd inte var så bra…

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Curlys
0

Jag använder husshållspapper, funkar utmärkt :)

aliciia
0

Toapapper,

om man nu "skär" sig på toapappret kan man ju tya typ Lambi, det är ju mjukt :)

chocomian
0

#11 Jag har alltid mjukt papper till mina hamstrar, då jag själv föredrar de mjuka alternativen Flört

aliciia
0

#12 jo, jag har åxå alltid det :) jag tycker att "hårt"  är äckligt ;)

chocomian
0

#13 Gör ju ont SkrikandesFlört

aliciia
0

#14 haha japp :D tänk om man har massa sår i .. rompen *drömma :O*

chocomian
0

#15 >_<

Åter till ämnet Tungan ute

Jag kör endast med toalettpapper, inget tidningspapper, då det både färgar av sig, luktar inge vidare och är inte bra för hamstern heller.

Bomull är som sagt INGET bra alternativ, som redan nämnts Glad

bblomquist
0

ueesch för bomull ,

mmhr för toapapper och t-shirt bitar :D!

bblomquist
0

ueesch för bomull ,

mmhr för toapapper och t-shirt bitar :D!

MariaG
0

Hushållspapper kör jag med till mina hamstrar.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

kajsa08
0

#18 Samma här, det tror jag de flesta gör, toa- eller hushållspapper. Det är inget de kan skada sig på eller något som kan fastna i halsen på de små liven. Oblekt ska det väl helst vara också.

Millaan
0

Va bra att alla är eniga om att toalett och hushålls papper är det bästa för våra små sötnosar :)