Ser hon dräktig ut? :)
Hur stor är hon i vanliga fall då? Har du nån uppifrånbild från innan parningen? :)
Ser ju inte ut att va nån jätteskillnad ;) Du får nog vänta några dagar till, kanske hålla koll på om hon luktar brunst också.
Jjag bantade ner henne innan jag parade henne då hon var jätte fet. Men hon luktar äckligt varje dag, så jag känner ingen speciell lukt när hon brunstar.
#6 Hmm ok. Brukar du få henne att ställa sej i parningsställning då?
#7 ja det brukar jag. Provade det på 4 dagen men hon bara sprang runt när jag tog henne på bak på ryggen, även om hon fick lukta på hanen genom gallret så ställde hon sig inte när jag tog bak på ryggen, men det gjorde hon när jag parade dom..
Okeej. Då får du nog vänta å se. Håller en tumme för att parningen tog ;)
Ibland ser man inte bebiskulorna förräns det e 3-4 dgr kvar till förlossning…. men de dagarna går fort förbi, så snart får du svar!!
lite litet hus för mamma med bebisar tkr jag…
# 11 jag skrev ju i en annan tråd att hon inte sover i det, utan bara har det där att klättra på!
Jaha är det samma hamster? Haha förlåt! kände inte igen hamstern! Förlåt 
# 13 ingenfara ;)
Känner mej som en Gnälltant :P
Nej.. jag e lessen men jag ser inga kulor… å dräktighetskulorna sitter längre bak… kolla på min tråd "satinbebisar… finally" så kan du se hur jag menar!!

Jag hade en hona som jag verkligen inte trodde skulle få bebisar. Två dagar innan beräknad födsel såg hon helt plötsligt ut som om hade svalt två pingisbollar. Och dagen innan såg jag verkligen ingenting.
Ja precis det jag menar i inlägg #10…. Pang tjoff de sista dagarna bara… 
Får iaf önska dig lycka till ;)
Hoppas det blir bebisar!
åh, hoppas det tog! :D
Håller med resten, hoppas det kommer bebbar! :)
kolla in denna tråden ist (: bilder på tjockis magen och en film.